• lillsmurf

    Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar

    Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!

  • Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
  • shalimar

    När blir det BT-träff igen då??? Själv är jag borta 14-24 juli, men sedan är jag jättepigg på en träff!

  • Emilia

    shalimar - Så kul! Hoppas man får se lite bilder och höra om bröllopet då! :) Kollat i din tråd lite grann, fina bilder!

    När passar det alla?

    /Emilia

  • Sep brud

    Vi har också träffat vår präst. Efter att ha pratat i telefonen med honom hade vi inga större förhoppningar om att han skulle vara trevlig, men han var super gullig, gud vad skönt.

    Idag ska vi åka och välja ut vilket porslin vi ska ha och senare på kvällen ska vi proväta vår meny, det ska verkligen bli jätte spännande.

    Jag jobbar tom 21/7 så innan det skulle passa mig jätte bra. Vad sägs om tisdag nästa vecka, alltså den 12/7.

  • lillsmurf

    Emilia - du som har lite "skumma" arbetstider kanske kan föreslå ett datum och tid så får vi andra försöka anpassa oss efter det! Eller vad säger Ni?

  • shalimar

    Mig med, ska till doktorn på förmiddagen men sen är jag leeeeedig! Kanske passar på att åkt till polisen och skaffa nytt pass, nu när man heter Ljungqvist *fniss* ;)

    12/7, några fler? Och vart ska vi ses?

  • Emilia

    Ska kolla schemat. Vet att jag jobbar på kvällen, men träffas vi under eftermiddagen så kan jag sedan åka direkt till jobbet...

    Spontant tror jag ej att jag är uppbokad 12/7

    //Emilia

  • skratt-maja

    post-hippa skedde i torsdags....
    Mina udnerbra kollegor på jobbet stälde till med en hippa så här i efterhand!
    Hade bestämt innan att jag skulle fika med en av tjejerna i torsdags på djurgården, inget konstigt med det i det fina vädret.... På vår väg till djurgården möter vi först en och sedan ytterligare en av kolelgorna..börjar bli lite misstänksam, speciellt som samtliga tre har röda toppar/linnen och vita byxor/kjol... vissa av dessa har aldrig rött i andra fall... vi fortsätter ut på djurgården och därute på en filt sitter yttelrigare kollegor klädda isamam färger... på filten finns förutom paket även bubbel och jordgubbar och röda rosor. Jordgubabrna smaksade vi i oss rosorna placerades i håret och efter paketöppning bar det viadare.... Nu var målet grönan och femkamp!!! Kan tillägga att jag inte varit på grönan sedan jag var sju år så det var verklgien trevligt! En klassik femkamp, efter en jämn match, där jag slutade trea men vann ett par av grenarna (kom hem med en litet kramdjur till mannen som jag vunnit i pilkastning) så var det dags för lite mat, thaimat uppe på kryddhyllan, verkligen trevligt, satt i sommarkvällen och smuttade på en öl innan det bar hemåt... glad över att ha så omtänksamma och fina kollegor, som verkligen fattat vad jag tycker är roligt!!!

    Tror inte att jag kan komma imoron den 12, har en dejt med tvättstugan nämligen. Men jag hoppas att ni andra får mkt mkt trevligt!

    p.s jag har hämtat det nya passet, fått nytt visa och väntar bara på id-koret! d.s

  • lillsmurf

    Skratt-maja! Vad härligt det låter och vilka gulliga arbetskamrater du har!

Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar