• Fiie

    Uppsalatjejer sommaren 2005

    Jag ska gifta mig 11 juni och tycker det skulle vara kul att träffa fler tjejer från Uppsala och prata om den stora dagen. Hur långt har ni kommit osv. Kul med en träff nånstans...

  • Svar på tråden Uppsalatjejer sommaren 2005
  • Snigel

    Hej!
    Jag har just kommit hem från en mycket trevlig kväll på Café Linné! Ingen latte, men väl kaffe, te och cola. Vi blev fem stycken till slut. Habitus, Brud6/8-05, Mañana, Maira och Snigel. Vi diskuterade allt från solrosfrön till avtagbara släp. Jag hoppas att det kan bli ett par träffar till innan jag, som verkar vara först ut, ska bli fru.

    Ha det bra så länge!
    /Snigel

  • habitus

    Absolut fler träffar och fler brudar detta var både kul och givande...Nu kör vi på solrosfrön från odal nej..granngården.
    Snigel: Glöm nu inte dina elever...Föräldrar gillar veckobrev./en som vet.

  • Maira

    Nu kom jag också hem efter en mycket trevlig fika. Kul att ha några ansikten till nicken!

    Dags för mig att gå och sova så att jag orkar upp till tåget imorgon. Godnatt allesamman!

  • Snigel

    Habitus:
    Veckobrevet är klart! Ska bara mejla det till jobbet så att det ligger klart för utskrift i morgon bitti!

    Maira:
    Bra att du hann med tåget!

    /Snigel

  • habitus

    Nu är jag lugn...Föräldrarna får sitt.
    Äpplet: Har du inget att säga om vår träff vi saknade dig fast vi inte vet vem du är.Jag tycker Äpplet tar tag i nästa träff så det blir ett datum då hon kan.
    Godnatt...

  • äppellunden

    kunde ju ikväll.. men så blev lilla tösen sjuk o kunde inte åka med på simskolan

    fixar gärna nästa träff.. vad tror ni.. om 2 veckor? eller tre?
    Om vi bokar in nått nu så kan ju de flesta kanske fixa att kunna komma

    /äpplet

  • brud6/8-05

    Hej! Tack för en trevlig kväll.

    Synd att du inte kunde komma Äpplet men vi ses ju nästa gång

    Tycker &så vi ska ses igen, det får inte bli för långt emellan om Snigel ska hinna vara med. Ca 2-3 veckor bli väl bra.

    Nu ska jag iväg &jobba. Ha en bra dag.

  • habitus

    Jag vet att du kunde Äpplet och sjuka barn det kan man aldrig beräkna. Det är väl jättebra att boka ett datum nu så alla kan...Kom med förslag...Jag kan inte tisdagar...

  • äppellunden

    Måndagen den 9 maj?? vid 18.15??

    ska vi ta ett annat ställe, eller har de uteservering på café linnè? har önskat sol till den 9:e

    nu ska jag fixa iordning här hemma innan mormor o moster till barnen kommer och ska vara barnvakt o jag o min blivande ska ut o ta en öl på nån servering.

    Ska bli så gôtt!!

    /äpplet

  • Snigel

    Hej!
    Jag tror att den nionde går bra, återkommer senare med definitivt besked. Linné har nog ingen uteservering, med det finns det ju andra som har!

    /Snigel

Svar på tråden Uppsalatjejer sommaren 2005