• Fiie

    Uppsalatjejer sommaren 2005

    Jag ska gifta mig 11 juni och tycker det skulle vara kul att träffa fler tjejer från Uppsala och prata om den stora dagen. Hur långt har ni kommit osv. Kul med en träff nånstans...

  • Svar på tråden Uppsalatjejer sommaren 2005
  • Snigel

    depecha:
    Vad tycker du om mina förslag? Är det något att genomföra?

    /Snigel

  • depecha

    Jag är med på allt jag =D
    Är hemma och arbetslös nu och väntar på operation här innan bröllopet, så tid finns det alltid här !

  • Snigel

    Ska vi bestämma ett datum med en gång? De andra verkar ha somnat till..! Vet du fler uppsalabrudar som inte hittat hit ännu, så stöt på bara!

    /Snigel

  • depecha

    Vi kan ju spika ett datum o försöka få hit fler. Sätt ett du, här passar det alltid som sagt!
    Hur gammal e du om man får fråga? =)

  • äppellunden

    Hallå.. tänk, jag har helt misssat denna tråd....(ändå är jag ju BT-oholic)
    Jag behöver också träffas, motivationen och inspirationen dalar här.. (kanske vi skulle ha tagit pengarna och lagt på en resa o vigsel utomlands istället?...INSPERERA MEJ!!! Snälla!... )

    men jag kan bara kvällar när min blivande tagit över kidzen
    o inte torsdagar för då spelar jag match... om man får önska...*blink,blink*
    en fika låter trevligt.

    Ålder frågade någon om... jag är 28 år.

    kul idé!

    /äpplet

  • Snigel

    Kul! Jag är 24 år. Bäst att agera snabbt: Vad sägs om nu på måndag? Den 25 alltså. Ska vi fika på sta'n så finns det ju en del ställen att välja på. Ett förslag: Utanför Linné kl. 18.30. Det funkar så länge vi inte blir fler än 7-8 stycken.

    /Snigel

  • depecha

    Måndag funkar för mig =D
    Om jag inte får problem med gallsten här igen *sucka*
    Vore kul att träffas o fp lite 2 månader innan tips!

  • äppellunden

    Kul med träff, tyvärr så kommer blivande mannen hem sent med flyget så jag måste hoppa över :(

    meeeen... tänk så många bra tips o ideer ni pratat ihop och som jag sen får ta del av här på BT eller vid nästa träff
    ...för det blir väll en till träff??

    /äpplet

  • depecha

    men..
    Ingen annan dag som passar då?
    vore kul om man var några stycken iaf. På tisdag kan inte jag iaf. Då e det läkartid. Och på torsdag kommer min tärna ner o hälsar på, men hon kan ju följa med =)
    så.. vad säger ni? Försöka med en tid som passar alla?

  • Snigel

    Visst kan vi fixa till en annan dag, som kanske passar bättre! The more the merrier... Jag kan nästan alltid, allra helst på vardagar. Äpplet! Ge ett nytt förslag, du verkar vara mest uppbokad av oss just nu.

    /Snigel

Svar på tråden Uppsalatjejer sommaren 2005