• jennie

Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???

Hejsan är det nån mer än jag som har lust att träffas nån dag och fika ? Tycker det hade varit kul att träffa både nya och gamla vänner igen :O) Jag är nästan alltid ledig så kom ni med förslag på datum och tid men träffas gärna själv en vardag.
    Kramizar Jennie

• Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???
  • emipon

Åkej, dethär börjar bli vimsigt... jag kommunicerar med dig i ett par trådar samtidigt nu... Men vi kan säkert greja till en träff i april om du vill.

• Elfina

oj då sorry.. det är inte nödvändigt för min skull.. jag är mest nyfiken på vilka alla är, om det är ngn man känner..

• emipon

I så fall blir det ju inte BARA för din skull ;) , alla tycker ju att det är kul att träffas, så om vi ändå planerar något så kan vi ju passa på då, om du förstår hur jag menar.

• Elfina

ja.. har ni träffats förut?

• emipon

Några av de andra träffades i höstas, men jag missade det. Tog bussen in till stan, väl inne kräktes det medföljande barnet, så laddad med plaspåsar och servetter tog vi nästa buss hem igen :(

• Elfina

men vad är medelåldern då, om man törs fråga?

• mermaid

Kan inte tala för alla, men själv är jag 27.

• Elfina

Satt o tänkte på det här med BT-träff igår.. O kom på att det skulle va ganska mysigt att träffa tjejer som också vill prata bröllop ;-D O är det i ens gamla hemstad kanske ngn dyker upp som man känner..

• jennie

Ska vi träffas nästa måndag eller inte ? Jag behöver veta det ganska snabbt eftersom det är sportlov den veckan och mycket brukar vara på gång då för mig !!!
    Kram Jennie

• emipon

Nästa måndag kan inte jag, men det behöver ju inte hindra er andra. Jag är med nån annan gång istället! :)

• mermaid

Jag kan den 21:a. Men jag är inte i stan förrän fem...

• ackans

Hej alla Kristianstadsbor..
    jag har följt detta ett tag nu och jag undrar om ni känner varandra allihop eller ni vill bara träffas?
    Själv ska jag gifta mig den 6 Maj i Kiaby kyrka.
    Bor i Bäckaskog. Och jag hade gärna hängt med på en träff om ni vill ha någon ny med er..
    Många kramar Carina

• emipon

Jag har inte träffat någon, ackans, och jag tror att flera andra också är "nya" .
    Jag bor i Vånga, förresten, gifter mig i Vånga kyrka i juni.

• ackans

emipon..
    då hänger jag med.. säg bara dag och tid.. jobbar skift så denna veckan är det kväll.
    Då kanske du känner Linda Nilsson. hon bor oxå i vånga.
    Många kramar till er alla..

• jennie

Jag kan tyvärr inte längre nästa måndag tyvärr inte på hela veckan !
    Jag kan träffas annars måndagar och torsdag kvällar ?
    Kom med förslag på ett annat datum ni kan ?
    Förra gången var vi 3 st och 2 st kände varann .Det är bara kul om vi blir många tycker jag och alla är välkomna som vill och kan ! kramiz jennie

• ackans

Hej!
    jag kan bara jämna veckor. jobbar kväll ojämna. bestämm ni. jag kommer om jag inte jobbar.

kram

• Elfina

Är det så att det kanske kan bli en träff i april nån gång.. jag kommer ner då o tycker det låter så mysigt med de här träffarna..

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???