• jennie

Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???

Hejsan är det nån mer än jag som har lust att träffas nån dag och fika ? Tycker det hade varit kul att träffa både nya och gamla vänner igen :O) Jag är nästan alltid ledig så kom ni med förslag på datum och tid men träffas gärna själv en vardag.
    Kramizar Jennie

• Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???
  • Smurfan86

jag är helt ny här me... Hänger gärna me på...

Kommer från Kristianstad från början men vi flyttade för 4 mån sen...

den 7:e??? Kl ???

Kram

• HansiBansi

Ejla
    Aha, då förstår jag! Är inflyttad Broby bo från Dalby utanför Lund och det är också där bröllopet ska stå. Grattis på bröllopsdagen i förskott!!

• Ejla

HansiBansi
    Där ser man Jag är också inflyttad hit, kommer från Kristianstad från början men har bott 10 år i Lund. Flyttade till Broby 2000.
    Blir kul att ses

• Smurfan86

Ingen som vill svara på...

är det den 7 Februari...??
    Kl???
    Var??

När gifter ni andra er?
    Hur gammla är ni alla?

• Ejla

Den som föreslog det (jennie ) får vara chef och bestämma tid och plats tycker jag Jag har i alla fall sagt när jag kan, sen får ni andra också "rösta".

Och jag är 33 år och gift sedan 5 år.... precis idag!!

• emipon

Ett stort grattis till dig, Ejla :D!
    Om de flesta kan den 7:e så tycker jag att vi bestämmer det! Kanske vi kan träffas vid 16-tiden och sedan ha lite "drop-in" efterhand som folk kan komma? Vad säger ni om det?

• emipon

Och som svar till Smurfan86: Jag är 33 år, med bröllopsdatum 18 juni i år. När jag inte är här och heter emipon kallas jag i allmänhet för Helene. (Eller "Tantan därhemma", mitt kodnamn på M´s jobb ;) )

• Smurfan86

oki...

Men vi måste ju veta var det ska vara..

• jennie

Hejsan igen! Många verkar kunna på måndag (7 febuari) så vi kan väl träffas då allihopa utanför Duvanders kl 16.30 passar den tiden alla,annars ge förslag på annan tid ? Vill ni att jag har med mig något till träffen ? Jag kan ta med vårt eget album,fotografens bilder,vår pärm med lite allt möjligt från vårt bröllop ?
    P.s Är 29_30 år i höst och är gift sedan 15/6 2002

• Ejla

Det sket sig såklart... jag blir skickad på utbildning på annan ort just på måndag och hinner inte tbx till klockan 16

Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???