• jennie

Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???

Hejsan är det nån mer än jag som har lust att träffas nån dag och fika ? Tycker det hade varit kul att träffa både nya och gamla vänner igen :O) Jag är nästan alltid ledig så kom ni med förslag på datum och tid men träffas gärna själv en vardag.
    Kramizar Jennie

• Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???
  • emipon

Ejla, hurdax är du tillbaka, tror du?

• Ejla

Har inte en aning... Och jag kommer förmodligen att vara väldigt trött efter en dags intensivkurs och det blir dessutom en omväg om jag ska åka in till stan.

Däremot så har min syster gett besked att hennes födelsedag ska firas redan nu till helgen, och inte på tisdag, så då skulle jag kunna fika efter jobbet.
    Usch vad jag krånglar nu

• mermaid

Jag jobbar till halv fem och kommer inte till stan förrän strax efter fem, men om ni tänkt fika längre än en halvtimme så kommer jag gärna! :D

• Smurfan86

Jag kan tyvärr inte komma...

Jag ska till en kompis i Örebro så...

Hoppas på att kunna följa med nåsta gång

• jennie

Alla kan inte komma nu på måndag så jag föreslår att vi skjuter på det 2 veckor!?!
    Nästa måndag är ju alla hjärtansdag :O):O)
    Vill inte tjata men vill ni att jag har med mig något på träffen skriv det gärna några dagar innan i såfall ......

• mermaid

Är fikan uppskjuten nu då? Till måndag om två veckor? (den 21:a)

• Ejla

*skriver in den 21:e med blyerts i kalendern*

• Elfina

jag är oxå från Krstianstad, men jag bor inte där..träffas ni irl?

• emipon

Tanken är att vi ska försöka träffas irl, men det är svårt att samla alla samtidigt.
    Du bor i Stockholm, väl? När kommer du ner på detta hållet?

• Elfina

jag vet inte.. blir väl i april.. ska titta på ringarna hos gulsmeden då..

Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???