• Keri

    Malmöträffar

    Vår tråd blev visst avstängd idag så jag startar en ny. Hoppas ni alla hittar hit!

    Vi hade en jättekul träff igår lördag, då vi besökte Stämpelfabriken.

    TiasHea, jag har de andras mailadresser så skicka mig din adress så får du de övrigas. skogstokig@home.se

  • Svar på tråden Malmöträffar
  • Mialia

    Blivande officersfru: Roligt var det verkligen, lovar att berätta allt den 19:e!
    Kram

  • Lugnistormen

    När blir nästa träff nu då? Jag vill gärna hänga me då om de ok. Så när är det dags för er, e lite nyfiken :)
    Ha de bra
    Kram LIS

  • annapanna1975

    Till alla i fikagruppen 6/12:
    Det blir Lähnn!! Släkten har sagt "ja"!

  • Keri

    Vad roligt Annapanna!! Grattis!

    God Jul på er alla! Vi får planera in en ny malmöträff i januari.

  • lilla stjärnan

    Malmöträffar?! Låter roligt! Får man vara med?!

  • Mattas

    Hej på alla!

    Här kommer en eftersläntare, hoppas att man kan få vara med ändå. Har äntligen bestämt datum och bokat lokal!

  • miiva

    Hej!

    Det var ett tag sen sist, har nu flyttat och även klarat av julen i det nya huset.
    Ska nu börja ta tag i i bröllopsbestyren.
    Hoppas det blir en fika snart, det var trevligt sist.

  • Cyla

    hallå alla malmöbrudar!
    jag är alldeles ny här - och blev själaglad när jag hittade hit - och då även upptäckte att här finns malmötjejer!
    jag är en tjej på nästan 30 ( fyller den 23:e denna månad) som fick mig ett härligt och efterlängtat frieri på nyår. vi har bestämt os för giftemål den 20 aug. har kommit så långt som prelbokat lokal,och präst men vi har inte besätmt oss för kyrka än.

    jag är mamma ledig fram till 1 mars - sen ska jag jobba 3 mån sen va ledig hela sommaren igen.

    jag undrar om man får hänga med på lite fikaträffar?! -hade varit jättekul att träffa andra "likar" !

    ha det så bra!
    min mejl om nån vill kontakta mig för mer info :

    lina.brorson@telia.com

  • Tissa

    Hallå allihopa!
    Har ni bestämt nån dag än för fika?vill jätte gärna följa me

    Ha det gott

    Kram

  • annapanna1975

    Ja, nu när tentan är avklarad börjar man ju bli sugen på att vara social igen...

  • annapanna1975

    För att vara lite konkret: vilka kan (och vill) komma den sista lördagen i januari, säg vid 14:00 och sätta sig och fika någonstans i Malmö??

  • Cyla

    jag kan.

    hur många är ni ? -jag skrev en ny tråd om brudträff i m-ö .. för här var så tyst...

    men jag hänger gärna på!!

    ha det så gott!!

  • Darling1

    jag hade gärna hängt på.. men är upptagen sista helgen i januari med besök av mannen min som ju jobbar på annan ort...

  • Keri

    Halloj!

    Vi har haft juluppehåll tror jag, därför det varit så tyst :) Men nu är vi igång igen!

    Jag är också upptagen sista lördagen i januari, även lördagen efter.

  • annapanna1975

    är det några fler som kan den sista lördagen i januari än jag och Cyla? Ska vi försöka få ihop folk eller sätta ett annat datum?

Svar på tråden Malmöträffar