• Keri

Malmöträffar

Vår tråd blev visst avstängd idag så jag startar en ny. Hoppas ni alla hittar hit!

Vi hade en jättekul träff igår lördag, då vi besökte Stämpelfabriken.

TiasHea, jag har de andras mailadresser så skicka mig din adress så får du de övrigas. skogstokig@home.se

• Svar på tråden Malmöträffar
  • Blivande officersfru

AnnaPanna1975 är med oxå! Kul!

• Keri

Ah, det missade jag.

1.Blivande officersfru
    2.TiasHea
    3.Mialia
    4.Skogstoka
    5.Lemonpie
    6.AnnaPanna1975
    7.
    8.

Två platser kvar!

• miiva

Hej!

Jag följer oxå gärna med den 6/12 om det finns plats.

• Mialia

Ser verkligen framemot stämpelkursen - ska bli jättekul!!! Kul oxå att det är så många som vill hänga med!

• Keri

1 plats kvar! Observera att anmälan är bindande.

1. Blivande officersfru
    2. TiasHea
    3. Mialia
    4. Skogstoka
    5. Lemonpie
    6. AnnaPanna1975
    7. miiva
    8.

miiva kan du lägga ut din mailadress eller maila mig (se första inlägget i tråden)!

• Mattas

Hej hopp!
    Nu har äntligen jag också hittat hit. Tyvärr så blev ju våran förlovning inställd, men förlova oss kommer vi ju att göra, kanske inte nu.

Vad är det här med stämpelkurs för något? Det låter väldigt intressant. Vad gör man där?

• annapanna1975

"miiva" har lagt upp en ny tråd om träff i Malmö och tar kanske kontakt med Helena H.

Helena: hoppas att det var OK att jag gav henne din e-mail.

• Blivande officersfru

annapanna1975:
    Det var helt okej. Jag såg till att du kom med på stämpelkurslistan oxå, tänk på att det är bindande så säg till i tid om du inte kan! Vi ska ha en träff den 27/11 oxå och bara fika.

Försök få in Miiva på den här tråden, det är denna de flesta kollar. Jag har försökt tidigare utan att lyckas!

• Keri

Halloj!

Miiva har redan skrivit i den här tråden och är uppsatt på listan för stämpelkursen. Se inlägg 2004-10-27 12:31

Vi saknar fortfarande en person. Kanske skall vi också göra så att alla betalar innan till någon innan (genom mailkontakt så klart)?

• annapanna1975

Var ska vi träffas den 27/11?

Svar på tråden Malmöträffar