• Keri

Malmöträffar

Vår tråd blev visst avstängd idag så jag startar en ny. Hoppas ni alla hittar hit!

Vi hade en jättekul träff igår lördag, då vi besökte Stämpelfabriken.

TiasHea, jag har de andras mailadresser så skicka mig din adress så får du de övrigas. skogstokig@home.se

• Svar på tråden Malmöträffar
  • Keri

Hej Vilgotha! Stort grattis till bröllpet och till en underbar man :) Lycka till i fortsättningen!!

---------

Vi har fortfarande en plats kvar till stämpelkursen. Det kostar strax över 200 kr att vara med och vi kommer garanterat få en helkul kväll med pyssel, mys och vackra kort (julkort t.ex). För att inte riskera avhopp i sista sekund (och därmed dyrare avgift för oss andra) så är anmälan bindande.

1. Blivande officersfru
    2. TiasHea
    3. Mialia
    4. Skogstoka
    5. Lemonpie
    6. AnnaPanna1975
    7. Malin
    8.

Ps. Vi träffas även på fika den 27 november kl 13. Vi träffas vid H&M på Gustav Adolfs Torg.

• Lugnistormen

Hej!
    Är ny här på Bröllopstorget. Vore kul att hänga på er andra malmötjejer./LIS

• Keri

Hej Lis!

Välkommen!! Du ser ovan vad vi har för planer framåt. Vi har en plats ledig på stämpelkursen som du gärna får fylla :) och så träffas vi på fika helgen innan.

/Linda

• Lugnistormen

Hej, kan tyvärr inte följa med på stämpelkursen, men följer gärna med på träffen om det är okey.

Vore kul o veta vilka ni är, eftersom jag inte känner till någon av er.

Själv är jag en malmötjej, men bara sen februari. Har precis bestämt oss att vi ska gifta oss i Augusti, så här blir det snabba bud. Jag är 24 och ska gifta mig för andra gången. Vad är eran story?

• Merci

Hej igen! Jag följer gärna med på fika den 27 november.

• Lugnistormen

Blir det vanlig träff den 27:e? Var det kl. 13.00? Får man följa med? Vill inte tränga mig på.

• Blivande officersfru

Hej!

Ja, det är "vanlig" fika den 27/11, vi möts kl.13 på GA (vid H&M). Självklart är alla som vill välkomna att vara med! Ju fler desto skojigare!

Trevlig helg alla!
    /H

• Rin

Får man vara med på Malmöträffar fast man bor i Eslöv?
    Kan tyvärr inte den 27:e men hade gärna hängt på någon annan gång.

• Keri

Rin, du är mer än välkommen! Vi kommer med all säkerhet fortsätta träffas och fika. :)

Som du sett har vi en stämpelkurs inplanerad den 6 december. Är du intresserad så anmäl dig!

• Lugnistormen

Rin: Är du från Eslöv? Jag flyttade där i från i februari :)

Svar på tråden Malmöträffar