• Master­mind
    Äldre 12 Aug 23:27
    40938 visningar
    91 svar
    91
    40938

    När förlorade ni oskulden?

    Kom på att det finns en massa sextrådar som behandlar antalet sexpartners, sexuella preferenser, osv, men ingen om oskulder (vad jag har lagt märke till, iaf).

    Tänkte att det skulle vara kul att veta hur gamla ni är nu och när ni förlorade oskulden, lite för att se om åldern ändrats genom åren, och lite av ren nyfikenhet.

    Själv är jag 20, förlorade oskulden 4 mån efter jag fyllt 15.

  • Svar på tråden När förlorade ni oskulden?
  • Äldre 23 Oct 14:03
    #81

    Var 14 år. Killen var en player som bara var ute efter just första gången, så på det sättet kan jag tycka att det var synd att det blev med just honom, han förtjänade inte mig. Det blev inget special moment direkt, men det var skönt att få det överstökat och jag ångrar det inte.  

  • Äldre 23 Oct 14:19
    #82

    17 år, nersupen på lite absint på en soffa i en källare med resterande festkompisar däckade runt om i rummet. Det var en fin kväll haha.. Jag kan dock inte påstå att jag tänker så mycket på det eller negativt heller. Vi var mycket goda vänner då och är fortfarade vänner så här några år senare. Jag tycker mest synd om hans flickvän som han var i hop med då och som han fortfarande är i hop med. Men det var fina tider när man gick i gymnasiet! 

  • Äldre 16 Jan 17:35
    #83

    Jag var väl 15, och det var med min första riktiga pojkvän som var 5 år äldre. Vi var tillsammans i två år, fast det tog slut är jag ändå glad att han var min första eftersom det trots allt varade så "länge" och att vi båda var kära :)

  • Äldre 16 Jan 22:22
    #84

    18 år och med mannen som nu ska bli min man. Är idag 32.

  • Äldre 20 Jan 15:00
    #85

    jag förlorade oskulden med en våldtäckt när jag var 23 , hade precis blivit ihop , hade varit ihop i 2 månader

  • Äldre 20 Jan 15:26
    #86

    Jag är 22 år- förlorade oskulden när jag fyllt 15 till min dåvarande kille som också var min bästa killkompis sedan barnsben- men det var nog den sämsta idén ever. Allt ändrades & tänker inte ofta på det längre. Men ett år senare träffade jag min m2b & vi har hållt ihop sedan dess! :)

  • Julibr­ud14
    Äldre 27 Apr 00:46
    #87

    Istället för att se det som att en förlorar något (och oskuld låter så tråkigt tycker jag), kan man ju säga att man fick sin sexuella debut. Eller att man vann en sexuell erfarenhet :) 


    Jag hade min sexuella debut när jag var 15, med min dåvarande partner. 

  • Äldre 27 Apr 11:22
    #88
    Julibrud14 skrev 2014-04-27 00:46:36 följande:

    Istället för att se det som att en förlorar något (och oskuld låter så tråkigt tycker jag), kan man ju säga att man fick sin sexuella debut. Eller att man vann en sexuell erfarenhet :) 


    Jag hade min sexuella debut när jag var 15, med min dåvarande partner. 


  • Äldre 12 Nov 10:12
    #89

    Jag hade nyss fyllt 14... jag ville inte egentligen så det var väl inte så skoj :P

  • Äldre 15 Nov 14:19
    #90

    Jag förlorade oskulden när jag var 15 med killen som jag var ihop med då. Ångrar det inte alls. Personligen tror jag inte åldern spelar så jätte stor roll, så länge man är över 15, använder skydd och förstår vad man håller på med. 

    Min fästman var 28 första gången och han har inte haft sex med någon annan än mig. Är helt 100 på att han inte hittat på det. Han är väldigt nöjd och tillfreds med att bara haft sex med en person innan han gifter sig. Jag har haft sex med betydligt fler ca 10 och jag ångrar inget av det heller. De flesta har ju varit riktiga förhållanden som av olika anledningar fått sorgliga slut, andra var tillfälliga älskare. Men jag ångrar som sagt ingenting. Alla erfarenheter är berikande. 

  • Ms T
    Äldre 21 Dec 22:03
    #91

    15

Svar på tråden När förlorade ni oskulden?