Någon som gjort naglar i Stockholm
Jag vill göra enkla naglar till bröllopet och undrar vart man ska gå? Någon som har bra erfarenhet i Stockholm? tack!!
Jag vill göra enkla naglar till bröllopet och undrar vart man ska gå? Någon som har bra erfarenhet i Stockholm? tack!!
soontobeMRS,
Jag minns tyvärr inte vad salongen heter, men telefonnumret dit är: 6409229.
Jag betalade 500:- som var något specialpris, men det verkade som att hon skulle ha det ett tag...
Du kan ju höra med henne.
Grodprinsessan, vet du om man kan sätta naglar gjorda med Bio Sculpture på väldigt korta naglar? Jag har bitit på naglarna så länge jag kan minnas men lyckades sluta för några år sedan på alla utom en som är helmobbad och superkort... Har hört att just det materialet ska funka. Ringer till salongen imorgon annars.
Lilla Karin, min erfarenhet är att nagellack sitter som berget på "låtsasnaglar" så det ska nog gå bra!
Jag kommer att göra min manikyr själv. Det är inte så svårt. Bara man har rätta verktyg och en timme ungefär. Jag lyckas varje gång och det finns alltid folk som undrar vilken salong jag går till.
Tänkte bara säga att man kan också göra det hemma och att resultatet blir minst godkänt.
Jennifer E
Då hoppas jag på det =) Det får bli som det blit nu =)
Jennifer E,
Det ska inte vara några problem efter vad jag förstod på henne när jag var där.
"Naglarna" är ju liksom en smet som hon lägger på och formar som hon vill.
Du kan ju ringa och prata lite med henne innan.
Lycka till!
Jag går hos Linda på RutgerFuchs gata vid Skanstull, hon är superbra och jätte trevlig..
Tydligen gör hon Teres Alshammars naglar också fick jag nyligen veta :-0
Jag har varit på salong Creative Beauty hos en tjej som heter Eva Storm. Det ligger i hörnet av Rådmansgatan 84/Västmannagatan. Hon är väldigt duktig, kan varmt rekommendera henne och hon har rimliga priser!
Nimrod, vad heter salongen? Har hon någon hemsida? Vad kostar det?
Har Therese Alshammar speciellt snygga naglar? Har inte tänkt på det tidigare.
Flyttar upp så Nimrod kanske ser min fråga
Synd det där med Therese och 4:de platsen bara :(
Nej det var intesörskillt kul för theres. Lyckade dock inte se att hon hade gjort något speciellt med isn naglar. Men hon har dem ju mycket i vatten så hon kanske bara fixar dem vid speciella tillfällen.
blogg.svt.se/ebba/2011/06/har-snackar-vi-lyx/
man kan verkligen inte hitta bättre i Stockholm, www.luisas.se
Jag rekommenderar Carolina på salng Ilinium.
Hon gör sjukt fina och hållbara naglar!
Jag har haft naglar i över 10 år och gått hos en hel del olika nageltjejer, men hon är helt klart en av de duktigaste!
Ochså har hon alltid så himla mycket roliga historier att berätta, så det blir alltid en cliffhanger när man går därifrån.
Tlf nr 654 52 52.