Någon som gjort naglar i Stockholm
Jag vill göra enkla naglar till bröllopet och undrar vart man ska gå? Någon som har bra erfarenhet i Stockholm? tack!!
Jag vill göra enkla naglar till bröllopet och undrar vart man ska gå? Någon som har bra erfarenhet i Stockholm? tack!!
Lycka till och hoppas att du kommer trivas i dina nya naglar
Jag har gjort jättefina naglar en gång på "Helenas..."-nånting som ligger på söder.(Parallellgata till Götgatan i närheten av Skanstulls t-bana) Hon gör naglar med bio sculpture-gelé (inga tippar) och de blir supersnygga, ser naturliga ut och håller jättebra.
Kan rekommenderas!
Grodprinsessan: jag bor där precis! Skulle ju funka jättebra! Kommer du alls ihåg vad salongen eller gatan heter för jag hittar det ingenstans. Och vad kostade det? Taaack
Gjort naglar på Björn Axen..på norrlandsgatan..de e jätte bra =)
Jag gjorde mina på Af Stockholm som ligger på Kungsstensgatan. 490 kr kostade det och jag blev väldigt nöjd.
Nu måste jag fråga alla er som gjort naglar, tycker ni att jag gjorde dumt som valde en tid på onsdagen? Tror ni jag kommer hinna paja naglarna innan lördagen då?
Nej, inte alls! Skulle du mot all förmodan hinna paja en nagel så hoppas jag salongen är serviceminded nog att hjälpa dig. Snacka med dem redan nu så ska du se att det ornar sig. ALLA (brukar) har överseende och visar förståelse för förvirrade och oroliga brudar, den erfarenheten har i alla fall jag (som hunnit ändra utformning på min specialbeställda ring ett antal gånger...)
Lycka till!
jennypenny
Okej =) Va bra! Fast jag kom just på att jag ändå inte kommer vara i stockholm på fredagen så det är väl bara å vara försiktig så de helt enkelt inte går sönder!
Tror inte du behöver oroa dig, mina sitter som berget. Håller sig fina tills jag är och fixar dem igen efter ca 4 veckor.
Dåså! Men lacken kanske lossnar... jaja, det visar sig =)