Någon som gjort naglar i Stockholm
Jag vill göra enkla naglar till bröllopet och undrar vart man ska gå? Någon som har bra erfarenhet i Stockholm? tack!!
Jag vill göra enkla naglar till bröllopet och undrar vart man ska gå? Någon som har bra erfarenhet i Stockholm? tack!!
Aha, tack! Hur länge innan bröllopet kan man göra dem?
Jag gifter mig 28 augusti och gjorde naglarna första gången i början av juni. Detta för att få mina egna naglar långa och slippa tipparna. Jag ville även ha långa naglar ett tag innan så att jag vänjer sig med dem, känns inget kul med långa fina naglar om man inte kan föra sig med dem...
Tänk på att boka lååångt i förväg, vet att de första lediga tiderna finns i slutet på augusti...
Okej, då är det rätt kört, för jag ska gifta mig den 21:a...
Du kan ju alltid ringa och höra, kan ju finnas återbud...
prova med JAnes Nailcare på Hökens Gata 10. Jaghar gjort naglar i nästn två år hos henne och hon har liknande priser som Rissne.
De hade inga tider innan 27:e... Å Janes Nailcare hittar jag inget telefonnummer till, någon som vet. Eller har något annat tips på någon bra?
Karins nagelhörna i Solna/gamla huvudsta centrum är kanon! Jag har gått hos Karin och Sussa i 6 år och de är billigast i stan vad jag har sett. har letat runt efter billigare utan resultat. Går en nagel sönder kan du alltid gå dit på drop-in, vilket är super speciellt i bröllopstider!!!
De jobbar med alla sorters material och kan råda vad som passar just dig.
hemsida: www.karinsnagelhorna.se
Solna skulle ju vara toppen, är uppvuxen i Huvudsta!
De har alltid tider. Jag brukar få komma samma vecka ibland eller veckan därpå. De har öppet så mycket så det är aldrig problem att få tid, tycker jag. Det är klart att morgon, kvällstider och helgtider är svåra att få samma vecka, men kan man hålla sig en vecka så är det inga problem.
Jag fick tid den 18:e! Va spännande =)