• Fröken E

Ingen annan som blir fru 24/7?

Hej på er!

Många julibrudar verkar här finnas, fast jag har ännu inte hittat någon mer än jag som blir fru den 24 juli. Finns ni därute? Hur långt har ni kommit i planeringen? Har ni blivit hippade ännu? Idag är det exakt två månader kvar... Spännande!

• Svar på tråden Ingen annan som blir fru 24/7?
  • Emzas

VI gifter oss den 24 juli! SNART DAGS!

Allt klart förutom barnvakt till barnen. De ska vara med på vigseln men inte på festen...

träffat floristen och frisören i veckan och ska ringa kantorn en sista gång till veckan.

börjar det bli pirrigt för er andra? Min karl är inte ett dugg nervös men jag känner att jag börjar lipa så fort jag hör musiken så jag blir nervös för det... köpt vattenfast smink men ändå!!!
    Gah...

• Happy me

Ja, den 24 gäller det!
    Vi gifter oss vid en andaktsplats utomhus och har sedan ordnat stora tält som vi slår upp i vår trädgård. För visst blir det sol den 24? ;)

• IdaE

Börjar kännas lite pirrigt här! Vad har vi glömt? frågar jag mig hela tiden... Kommer dock inte på nåt. Underkläder ska jag ut och leta om en vecka med mamma och syster!

• Juvelia

Nu heter det "den här månaden " wow ju, ja pirrigt värre .

• Happy me

Fu tusan, tre veckor snart...
    Står i valet och kvalet - beställa servetter eller ej? Ha droppformad bukett som jag alltid velat ha eller snåla och ha kallor?? Många frågor börjar blir mer och mer hispiga, jag som är så lugn annars. Någon möhippa har jag inte sett röken av heller, tveksam att det blir någon faktiskt... :(

• Havsbrud

Här är en till som ska gifta sig den 24:e juli Nu börjar det verkligen kännas, det ska bli så roligt!

Jag är dock en aning stressad, det är så mycket kvar som vi måste göra på de här få veckorna. Kommer nog bli en del sömnlösa nätter framöver.

Jag är också lite rädd över att tiden verkar gå så snabbt nu, varje vecka känns som en dag. Med den här farten är vi snart gifta, utan att vi hann njuta av det ordentligt. Vill inte minnas den här sommaren som en väldigt kort sommar fylld med stress och inget mer.

Någon som har börjat drömma de "obligatoriska" mardrömmarna ännu? Inte jag, men de kommer väl snart

• planeringsfreak

Åh, jag har drömt länge! Och stressen finns redan........

Men jag kör ett hårt tempo nu för att få allt klart, sen vill jag hinna varva ner och göra ingenting några dagar före bröllopet.

• IdaE

Min pojkvän får konstiga samtal på sin mobil och surfar saker som jag inte får titta på! Antingen är det en hemlig älskarinna eller en möhippa alternativt morgongåva! Så spännande! Och han tror inte att han får någon svensexa, men jag vet bättre...

Jag har precis kommit på vad han ska få i morgongåva av mig... tihi!

• tuija

Vi gifter oss också den 24 juli! Roligt!!!! Det börjar närma sig tjejer!

• sofien

Här är en till 24-juli brud!! Mindre än en vecka kvar nu!!!!! Usch så bervöst! :) Hoppas bara att vädret ändrar sig nu och blir fint och soligt!! Vi ska ju ha festen utomhus!! Lycka till allihopa!

• IdaE

Vill bara gratta alla nygifta! Äntligen är det över

Svar på tråden Ingen annan som blir fru 24/7?