• Fröken E

Ingen annan som blir fru 24/7?

Hej på er!

Många julibrudar verkar här finnas, fast jag har ännu inte hittat någon mer än jag som blir fru den 24 juli. Finns ni därute? Hur långt har ni kommit i planeringen? Har ni blivit hippade ännu? Idag är det exakt två månader kvar... Spännande!

• Svar på tråden Ingen annan som blir fru 24/7?
  • 24juli17.00

Jomen vi gifter oss också den 24:e närmare bestämt i Ekotemplet i Hagaparken. Allt känns lugnt än så länge. Om de 4 som inte svarat ännu kommer blir vi 100 stycken på festen, jämt och bra.

Lycka till alla!

• 031

Här är en till blivande fru den 24 juli, så du är inte ensam

• Robbis tjej

Vi förlovar oss den dagen, men det räknas förståss inte...

• BettyBoop

Vi oxå 24 Juli...bra dag!

• Juvelia

Det blir den dagen för oss med, fast vi har inte bokat tid för vigsel än, de sa att vi behövde skaffa hindersprövning först innan vi kunde boka en tid.
    Men det är gott om tider sa de.

• timidimi

Juvelia:

Jag tycker att ni ska boka på direkten för det är inte gott om tid kvar. Det vore ju synd om ni inte fick den kyrka ni vill ha på grund av att ni är sent ute. Sen har jag heller aldrig hört talas om att man skulle behöva ha hindersprövningen först och sedan boka kyrka. Det är många som bokar kyrkan upp till ett år innan eller mer och då har man knappast hindersprövningen eftersom den bara gäller i 4 månader. Jag tycker att ni bör boka snarast annars riskerar ni att få ta en annan dag eller annan kyrka. Det är ju trots allt bara 7 veckor kvar :)

• Juvelia

timidimi , vi ska gifta oss borgerligt, och när jag ringde så sa de att det är ett absolut krav att ha hindersprövning för att få boka.
    så står det i bröllopsboken också ( ica förlag), så det borde väl vara så ?
    hoppas jag, vore ju katastrof om det inte går, vi som börjat bjuda folk redan, hmm
    och vi kan inte fylla i blanketten före midsommarveckan, för han bor på annan ort, vi har ju inte råd att träffas så ofta tyvärr på grund av priserna på inrikesflyg

• gutetös

Jag gifter mig också den 24\7 det blir ett bröllop på gotland!

• Juvelia

De gjorde undantag för oss, vi fick boka utan hindersprövning, hurra !
    Då vet vi att datumet är spikat.
    Och i lördags beställde jag buketten

• Cinderellan

Jag gifter mig inte den 24/7,men den den 28/7...varför vara som alla andra på en lördag*fniss* och mitt är också hemligt...

Svar på tråden Ingen annan som blir fru 24/7?