• Fröken E

Ingen annan som blir fru 24/7?

Hej på er!

Många julibrudar verkar här finnas, fast jag har ännu inte hittat någon mer än jag som blir fru den 24 juli. Finns ni därute? Hur långt har ni kommit i planeringen? Har ni blivit hippade ännu? Idag är det exakt två månader kvar... Spännande!

• Svar på tråden Ingen annan som blir fru 24/7?
  • Cillemilla

Hej

Jag kommer också att gifta mig den 24/7 men vi har valt att smita iväg. Jag trodde att jag kom lindrit undan, men det är mycket att tänka på ändå. Kan bara tänka mig hur mycket ni andra har att tänka på.

Vi kommer att gifta oss på Arlanda och sedan åker vi iväg på en minisemester. Det är bara min mammagrupp som vet om detta. Tur att man har några att prata med samt att detta forum finns så man får tips och idéer.

• catka

Ska gå på bröllop den 24/7. Själv gifter jag mig veckan innan.

• timidimi

Det finns en pågående tråd i ämnet, där kan du se hur långt alla har kommit. Däribland jag med :)

• Venus

Jag ska oxå gifta mig den 24 juli!

• anderssonskan

ska gå på bröllop den 24/7 men jag själv gifter mig den 26/6

• jarlemi

Vi smiter oxå....*schsss*
    Den 24/7 ska vi vigas i USA med min m2b´s släktingar (ca 10 st) närvarande. Här hemma är det bara min mamma som vet om det - kunde inte hålla mig (ville ju visa klänning och sååå för henne ju )

Kan tänka mig att våra familjer och vänner sätter frukosten i halsen när de läser annonsen på måndagen den 26/7 för det är nog INGEN som väntar sig detta nu. Vi har varit tillsammans i 9 år.

Berätta gärna om era smitplaner cillemilla (om du vill förstås)

• planeringsfreak

Jag blir också fru den 24e juli!

• östermalmsbrud 2004

jag också!

• Cillemilla

Det blir på vår 10-årsdag. Vi är inte så mycket för att stå i centrum.

Vi kommer att viga oss ute på Arlanda, eftersom det inte gick att viga sig i Belgien. Vår son som är nu 11 månader kommer att vara med samt min syster (tror jag). Hon vet ännu inte det.

Först kommer vi att träffa en fotograf, också på Arlanda, som kommer att ta förhoppningsvis både seriösa och roliga bilder.

Sedan bär det av till Belgien där en hyrbil väntar på oss. Min blivande har rötter i belgien (vallonare). Vi kommer att åka till en kyrka som bär hans släktvapen. Utanför den ska vi ha picknick och bara mysa. Sedan bär det av till Bryssel där vi har bokat rum på ett finare hotell. Vi kommer att stanna till tisdag. Så det får bli en kortsemester. Vill inte vara borta från "guldklimpen" förlänge...

Svar på tråden Ingen annan som blir fru 24/7?