• Jennifer E

Sjukt pinsam fråga...

Har fått den inte helt roliga uppgiften att skriva i skoltidningen om tjejer och o*ani... Försökte ändra till kvinnor och s*x men icke sa nicke.

Jag älskar att skriva och egentligen är ämnet intressant men vilka ska jag fråga förutom en tjej på RFSU jag har kontaktat? Har ingen jättelust att fråga mina tjejkompisar om när, var, hur direkt. Vi har en öppen relation men en del saker vill jag ej veta tror jag!

Sambon tycker scenariot är helkul men satte skrattet lite i halsen när jag kom på att jag kunde fråga er härinne, vi är ju ändå ganska anonyma för varann.

Så, snälla, om ni vågar/vill/orkar kan ni inte berätta lite om er eller vem som helst ni känner? Ni vet "jag har en kompis som..."

Tror ej det bli ngn artikel annars och det skulle iofs inte göra mig så himla mkt, men ändå; om ni orkar så vore jag jätteglad.

Det behöver ABSOLUT INTE vara några detaljer, det räcker med om ni tycker om det eller ej, ofta eller sällan, leksak eller ej eller vad ni än vågar/vill berätta. Hur lite eller mkt som helst.

Det är ju ett "hyschhyschämne" så visst vore det bra med mera artiklar/diskussioner men jag fattar om ingen svarar...

Tack ändå!

Får väl berätta ngt själv antar jag; inte så ofta men kul när det väl blir av. Duschen/fingrar/annat skoj funkar och lusten att göra det går definitivt i vågor.

• Svar på tråden Sjukt pinsam fråga...
  • Stilig Amelia

Jen,
    äsch det är väl inget
    Du får väl göra som jag, ta den långa poplinkappan (eller pälsen på vintern) så är du "safe"... Och så string - är ju enklare såklart.

• Jennifer E

Haha, låter som en riktig spionklädsel!

Ser jag ngn med lång poplinkappa som sitter ensam på bussen och myser så vet jag att det är du

Vet ej om jag kommer testa dock. Åker mest buss i innerstan i STHLM och de brukar vara rätt fulla. Får nog hitta på nån annan bra plats. Har du några roliga tips? Utomhus kanske är nice fast det vågar jag nog inte. Det är en sak att ha sex med sambon utomhus, prnsammare att bli påkommen ensam av nån okänd typ!

• Monn

hi hi, tänk att bli påkommen på 4:an med trosorna av...

Jennifer

Hur går det med artikeln? Får vi läsa den sedan?

• Jennifer E

Monn, haha!

Har ej börjat med artikeln, vill ha löite mer material först och har mkt annat att göra tyvärr men som tur är har jag iaf ingen deadline!

Ska absolut försöka se till att ni får läsa den om den nånsin blir klar d.v.s.

Är fortfarande grymt impad av Amelias sköna fantasi, jag som tycker det är småspännande att göra det med gardinen uppdragen eller badrumsdörren öppen, haha!

• Frysan

Halloj! Själv brukar det bli duschen har massagedusch hi hi

• Jennifer E

Ja, duschen är bra, verkar populärt. Har hittat en del sidor på nätet där det har funnits diverse info = bra även om en del var "lite mer än jag ville veta"...

• EmmaPemma

Ja, innerstadsbussarna skulle nog vara lite riskabelt... . Så tätt som man står på dem, är det lättare att gnida sig mot ngn annan än att försöka göra det själv....usch, vad äcklig tanke.

Jennifer E:
    kan du inte testa utomhus om du har tillgång till trädgård t ex om du har föräldrar som bor i hus och de är på semester. Nu till sommaren är det ju hur smidigt som helst att lägga sig i en solstol. Då är man redan ganska avklädd och solen steker skönt - kan knappt bli bekvämare?!

• Meddelande borttaget
  • Cheri

Jag skrev just ett inlägg som fastnade i BT's gransknings filter!!!!!!!!

Vad pinsamt!!!! :(

• Jennifer E

Vad innebär det? Att de ska kika på det och se om det går att publicera? Det verkade inte som det gick igenom... Du får "linda in" orden!

• EmmaPemma

Cheri:
    Jag har fått ett inlägg bortplockat (dock inte i denna tråd), men som hann ligga ute ett tag. Det var varken p*rverst eller respektlöst.
    Så jag tror att de kollar igenom en hel del av trådarna (även de som inte har fastnat i ngt filter).

• Jennifer E

Ja, ibland undrar man varför de ploclar bort vissa inlägg. Har sett många som borde ha försvunnit men som fått vara kvar samtidigt som jag fått varningar för inlägg som i mina ögon varit rätt harmlösa. Har själv skrivit "värre" inlägg som fått vara kvar än de jag fått bortplockade. Men så är jag ju en flitig debattör...

• hummelhonung

Jag åkte nattbussen mellan Oslo och Sthlm och jag kan säga att det var först en tanke bara, dvs att ha lite roligt med mig själv men sedan blev jag så kt att jag var tvungen att genomföra det så där satt jag längst bak i bussen och hade det trevligt. Prova!!

• Jennifer E

Kul! En till busso*anist!

• E A L

Hm... mest blir det när jag är ensam hemma.. ibland vaknar jag dock hur k*t som helst (säkert pga någon dröm) och då brukar jag tillfredsställa mig så diskret som möjligt. Använder bara fingrarna, blir så torr i duschen (??). Ett par gånger har det ingått i våra sxakter, men nuförtiden har vi sx ganska sällan. Fråga mig inte varför, min lust är det inget fel på, antar att jag är oattraktiv eller nåt. :)

• Monn

Nästa gång jag åker buss ska jag sätta mig längst bak och hoppas på att alla andra går av (eller åtminstone sitter i fören av bussen). :D

• Cheri

Tja, jag antar att det var för att jag använde "rätt" ord som det blev "petat"...

Nu förstår jag varför alla skriver o*anera och s*x!

Man lär så länge man lever...

• EmmaPemma

Det är tråkigt att vissa ord är "bannlysta" här på BT....

• Magnus flikka

Sverigen är den sista sovjetstaten var det någon som sa...! Det kanske är det som detta kontrollerande av att "rätt" ord används handlar om?

• Dea

Nja, "Den sista Sovjetstaten" är vad Björn Rosengren vid ett tillfälle kallade Norge, när förhandlingarna om ett samgående mellan svenska Telia och norska Telenor hade gått i stöpet.

Svar på tråden Sjukt pinsam fråga...