• Jennifer E

Sjukt pinsam fråga...

Har fått den inte helt roliga uppgiften att skriva i skoltidningen om tjejer och o*ani... Försökte ändra till kvinnor och s*x men icke sa nicke.

Jag älskar att skriva och egentligen är ämnet intressant men vilka ska jag fråga förutom en tjej på RFSU jag har kontaktat? Har ingen jättelust att fråga mina tjejkompisar om när, var, hur direkt. Vi har en öppen relation men en del saker vill jag ej veta tror jag!

Sambon tycker scenariot är helkul men satte skrattet lite i halsen när jag kom på att jag kunde fråga er härinne, vi är ju ändå ganska anonyma för varann.

Så, snälla, om ni vågar/vill/orkar kan ni inte berätta lite om er eller vem som helst ni känner? Ni vet "jag har en kompis som..."

Tror ej det bli ngn artikel annars och det skulle iofs inte göra mig så himla mkt, men ändå; om ni orkar så vore jag jätteglad.

Det behöver ABSOLUT INTE vara några detaljer, det räcker med om ni tycker om det eller ej, ofta eller sällan, leksak eller ej eller vad ni än vågar/vill berätta. Hur lite eller mkt som helst.

Det är ju ett "hyschhyschämne" så visst vore det bra med mera artiklar/diskussioner men jag fattar om ingen svarar...

Tack ändå!

Får väl berätta ngt själv antar jag; inte så ofta men kul när det väl blir av. Duschen/fingrar/annat skoj funkar och lusten att göra det går definitivt i vågor.

• Svar på tråden Sjukt pinsam fråga...
  • Pam

Har en teori om att en orgasm om dagen håller en glad och avslappnad...
    Och med en sambo som är bortrest mycket blir det en del aktivitet på egen hand. Ser det lite som meditation eller avslappning, sällan för att jag är så oerhört k*t. Dildon om det är alldeles innan läggdags (funkar bättre än sömntabletter), duschen om jag har bråttom (slå två flugor i ne smäll. Påkommen, nej, men kom på en historia som en tysk kompis berättade för flera år sedan om hur han och ett par kompisar skulle överraska en tjejkompis som fyllde år och gömde sig i hennes garderob. Hon kommer in och börjar...Så de blir sittandes i hennes garderob under hela "showen" ända tills de tvingas komma fram och erkänna att de suttit där hela tiden...

• Meddelande borttaget
  • Rita

Gör det inte så ofta nu för tiden, tycker att det är bra mycket bättre när min man är med och pillar.

Har han (eller ngn annan) kommit på er nån gång?
    - En stor önskan som han har är att komma på mig med att onanera för mig själv men det har inte hänt än så länge.

Brukar han få se på?
    - Ja, det tänder han oerhört på.

Använder ni några andra grejer än fingrar/dil*o/duschen?
    - Nej men när jag var tonåring använde jag ljus och lite allt möjligt (hmm, lite pinsamt).

• Stilig Amelia

Jag får nog erkänna att jag gör det ofta, oftast varje dag... Mest beror det nog på att han inte är hemma så mycket på veckorna, och så är det ju så skönt En helt annan sak än det andra! Jag gillar att göra det ibland i smyg på offentliga platser, typ bussen, i hissen, i bilkön osv... Och så tänker jag på det när jag är hemma sen, galet va?
    Min syster har kommit på mig några gånger när jag var yngre och bodde hemma, men nuförtiden är det nog bara sambon som drömmer om det (vilket han verkar dela med många andra killar! )
    Han brukar ju se på när vi är båda, men det är ju inte samma sak som när man är ensam.
    Jag använder oftast fingrar eller någon av min d*ldos, men ibland får man prova något nytt...

• Monn

Stilig Amelia

Hur lyckas man onanera på bussen m.m. utan att de runt omkring inte märker något? En liten undran bara... :)

• Jennifer E

Amelia, undrar samma som Monn!? Skickligt!

Och vad är ngt nytt? Du verkar vara en innovativ tjej, kul!

• EmmaPemma

Stilig Amelia:

kul sätt att fördriva tiden i en bilkö... .

• Stilig Amelia

Monn, Jen,
    på bussen (=landsvägs-), eller offentligt överhuvudtaget för den delen, är det ju inte så att man har några möjligheter att leva ut på samma sätt som hemma om man säger så... men ha det lite skönt är trevligt och spännande!

Nytt ja, jag gillar att experimentera med min s*xualitet så man aldrig riktigt var det tar vägen...

• Jennifer E

Håller med dig Amelia! Det är kul att experimentera lite, man kan hitta ngt riktigt kul ibland! Jag började onanera rätt sent i livet så jag upptäcker nya saker hela tiden faktiskt...

Är ändå lite impad av bussen!

• Monn

Måste säga att jag också är lite impad av bussen! Och som sagt, kul sätt att fördriva tiden i bilkö! :)

Svar på tråden Sjukt pinsam fråga...