• Jennifer E

Sjukt pinsam fråga...

Har fått den inte helt roliga uppgiften att skriva i skoltidningen om tjejer och o*ani... Försökte ändra till kvinnor och s*x men icke sa nicke.

Jag älskar att skriva och egentligen är ämnet intressant men vilka ska jag fråga förutom en tjej på RFSU jag har kontaktat? Har ingen jättelust att fråga mina tjejkompisar om när, var, hur direkt. Vi har en öppen relation men en del saker vill jag ej veta tror jag!

Sambon tycker scenariot är helkul men satte skrattet lite i halsen när jag kom på att jag kunde fråga er härinne, vi är ju ändå ganska anonyma för varann.

Så, snälla, om ni vågar/vill/orkar kan ni inte berätta lite om er eller vem som helst ni känner? Ni vet "jag har en kompis som..."

Tror ej det bli ngn artikel annars och det skulle iofs inte göra mig så himla mkt, men ändå; om ni orkar så vore jag jätteglad.

Det behöver ABSOLUT INTE vara några detaljer, det räcker med om ni tycker om det eller ej, ofta eller sällan, leksak eller ej eller vad ni än vågar/vill berätta. Hur lite eller mkt som helst.

Det är ju ett "hyschhyschämne" så visst vore det bra med mera artiklar/diskussioner men jag fattar om ingen svarar...

Tack ändå!

Får väl berätta ngt själv antar jag; inte så ofta men kul när det väl blir av. Duschen/fingrar/annat skoj funkar och lusten att göra det går definitivt i vågor.

• Svar på tråden Sjukt pinsam fråga...
  • Lill Anna

Jag är nog vad man kan kalla "tristess-o*anist".. Jag kan pillar (utan leksaker) lite då jag har tråkigt någon kväll och är ensam. Men jag kan inte säga att det är regelbundet. Men det blir mer nu när min gubbe är sjuk och vi inte kan ha sex (pga sjukdomen).
    Han har kommit på mig en gång för många år sedan, han blev inte speciellt glad, men efteråt har vi börjat prata mer och mer om o*nani.

• Jennifer E

Bor ej i min egen lgh för tillfället för vi renoverar men jag msået säga att det var en väldigt trevlig dusch de har i den här lägenheten!

Tips; inverstera i duschmunstycke med massageeffekt och oregelbundet vattenflöde! Jag blev iallafall väldigt "ren"...

• lillgrodan

jag har aldrig förstått hur man får till det med duschen :] använder dildo och fingrar

går mycket i perioder hru ofta, ibland flera gånger dagligen och ibland går det två veckor utan

• Jennifer E

Kanske skulle svara på mina egna frågor oxå...

Kom på några till, den som vågar/vill svarar:

Har han (eller ngn annan) kommit på er nån gång?
    - Bara han, till hans stora förtjusning!

Brukar han få se på?
    - Japp, vi växlar också.

Använder ni några andra grejer än fingrar/dil*o/duschen?
    - Nej, inte vad jag kan komma på på rak arm men de tre är ju bra iaf. Fast idag under långduschen fick jag ta lite hjälp av en annan grej. Man tager vad man haver.

• Jennifer E

lillgrodan, oj! Flera ggr per dag, blir du inte lite matt/får "skavsår"?

Det där med duschen gick upp för mig under en resa förra sommaren faktiskt. Har så mesigt tryck i min dusch hemma så det är inget idé att testa ens. Tror det gäller att ha en med hårda, tunna strålar. Sen är det bara att börja "tvätta sig" på lite olika sätt. Tycker att det är klart i klass med dild*n och är väldigt ren nu för tiden...

Ursäkta mina skumma stavfel förut och att jag skriver typ vartannat inlägg i den här tråden! Trodde faktiskt ingen skulle svara så nu e jag lite glad!

• Jennifer E

Puttar upp lite för att se om det finns fler modiga!

• BettyBoop

Självklart!! Det går i perioder ibland oftare och ibland går det långt emellan. Brukar oftast bara använda fingrarna men ibland leksaker som t.ex. dildo. Duschen någon enstaka gång.

Ingen har kommit på mig vad jag vet men jag har gjort det inför min sambo någon gång...

Kul ämne!!

• Dea

Vi jobbar precis samma tider. Men han är borta o tränar ibland.

Jag har inte blivit påkommen, och han får inte se på. Jag är väl pryd av mig Fast jag stimulerar mig själv under vårt gemensamma också. Men det är liksom ingen "show" då.

• ninonica

Jag får väl bidra med en tråkigare version då. Det är väldigt sällan jag o*anerar, har nämligen aldrig lyckats med konststycket att få det riktigt skönt på egen hand. Kanske har det att göra med att jag inte har helt lätt att få o*gasm vid s*mlag heller. Fungerar i princip bara i en ställning, men några få undantag. Vet inte vad det beror på, kanske har jag svårt att släppa lös ordentligt. Önskar att jag kunde tillfredställa mig själv, men får nöja mig med att maken lyckas ibland.

• odin

Inga problem! När jag och min sambo bodde isär onan*rade jag nästan varje dag, nu när vi bor ihop blir det inte lika ofta eftersom vi ju har s*x... gillar dock att ta på mig själv och gör det gärna när han är borta Inga leksaker, bara fingrarna.

Har lätt för att komma, både på egen hand och genom s*mlag.

Svar på tråden Sjukt pinsam fråga...