• shalimar

Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...

... så vad brukar ni Stockholmsbrudar hitta på och får man vara med och leka? ;)

/shalimar

• Svar på tråden Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...
  • shalimar

När sätter vi nästa datum då? Kan i princip alla dagar (utom lördagar och söndagar) fr.o.m. den 20/5...

• My_

jag vill också vara med oh hitta på någonting men vilken åldersgrupp är det? Jag vill inte komma dit och känna mig jätte liten....

• Maria-79

Kul med bt träff! Vore skoj att gå på en till! Sista chansen snart ju... Gifter mig om en månad! Helgen som kommer kanske? Fredag-lördag- eller söndag? Ta en fika kanske? Det är ju visserligen pingst men jag ska inte göra något speciellt...

• shalimar

NEEEEEEJ, inte pingsthelgen! Åker hem till mina föräldrar över pingst, kommer tillbaka nästa vecka, kan vi inte sätta en dag efter 3/6??? Vad säger ni om den 7:e eller 8:e juni? Och vilka tider kan ni?

My, strunta i ifall du är yngst av oss alla, personligen känner jag mig INTE så gammal som jag är (inte för att jag är så gammal iofs...) så jag har ALLTID en tendens att känna mig "yngst". Det ska bli jätteroligt att träffa er alla!

• Cocarorinona...

7 juni - perfekt Shalimar! Hoppas vi blir mååånga! Sist var det bara jag och KKB (och vi missade ju varandra dessutom).

Den 8:e funkar i och för sig också men då kan jag först efter 17.30. Ska på MakeUp-kurs på MakeUpStore mellan 16-17 tillsammans m min tärna. Spännande!

• KKB

Är det sant? Suck... Fast jag hade inte bröllopstidning utan cykelhjälm... Nåväl, jag tar gärna ett nytt försök! 7 juni passar mig bäst.

• annabylund

Hej!

Jag vill gärna följa med på en träff! Har ni bestämt nåt datum än? Vart ska vi ses?

Ska gifta mig 26 juni i stokcholm. Nån annan som valt den dan?

Anna

• shalimar

Jajajaaaaa, då sätter vi den 7 juni! Passar det er på dagtid eller kvällstid? För mig går det bra från 15.00 och framåt. Ska vi bestämma något trevligt café där man kan bre ut sig och sitta en stund? Eller vill ni ta det senare på kvällen och ta en öl (glas vin, drink) på Sturehof?

• KKB

Jag kan komma efter jobbet, dvs. efter kl. 17.

• Cocarorinona...

Samma här! Den 7:e juni efter 17 blir fint!

Men vart ska vi ses??
    Sturehof igen? Eller vadå "igen" förresten? Sist blev det ju pannkaka av vårt möte ...

Sturehof den 7 juni kl 17 då?!

• Cocarorinona...

Kul! Hoppas vi blir måååånga! Både brudar och brudgummar!

• My_

Okej jag ska försöka dyka upp.. Hur känner vi igen varandra?

Är det någon som kan förklara var "Sturehof" ligger någon stanns?
    Jag är relativt nyinflyttad i trakten!!

• Cocarorinona...

KOlla den andra tråden om träffen, har lagt in adressen där!

• _Sommarbrud_

Jag har aldrig heller varit på en träff..vet inte om jag vågar mig på en heller..alla verkar vara så sammanbitna..?
    Skulle ju va kul visserligen men..

Vad gör ni på träffarna?

• KKB

_Sommarbrud_,

Man fikar, proväter tårta, provar smink, tittar på papper, visar varandra sina inbjudningskort, skor, och SKRATTAR jättemycket! Hoppa in på www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m681330.html , där är alla välkomna (Det är alltså ett gäng Stockholmstjejer som snackar där, och nästa träff är planerad till den 29/7)

• _Sommarbrud_

KKB:

Ska kika på den tråden..

Åhh..den 29 e jag inte hemma ju..
    Ska ju på bröllop i Sundsvall den 30:e,så på torsdag e vi på väg dit upp..*typiskt*

Får följa med på nästa istället då..

• KKB

*s* Det visar sig att jag inte heller kan den 29:e... Men va roligt att du skall gå på ett bröllop strax innan ditt eget! Lite studiebesök bland festligheter :) Vi får gå på 2 st. i sommar så när det blir dags för vårt eget vet vi verkligen hur det hela går till ;)

• _Sommarbrud_

KKB:

Ja,det ska bli skoj..men så strax innan vet jag inte..det e 27 aug NÄSTA år jag gifter mig..

Då får ni verkligen "kött på benen" inför er eget då? När gifter du dig då? Var?

Svar på tråden Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...