• shalimar

Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...

... så vad brukar ni Stockholmsbrudar hitta på och får man vara med och leka? ;)

/shalimar

• Svar på tråden Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...
  • Bebbe

Då kommer jag också! Skulle vi ses utanför eller inne på Sturehof med bröllopstidning?

• KKB

Utanför låter bäst! Fast jag har cykelhjälm i stället för tidning

Ses imorgon!

• Bebbe

Kommer tyvärr inte kunna komma imorgon...får oväntat besök. Ha det så kul!

• Jumalo

Fattar inte vad jag tänkte med (eller det var det jag inte gjorde). Har avslutning på en kurs jag går ikväll, så jag kan tyvärr inte komma.
    Ett nytt försök och jag ska göra mitt bästa för att kunna komma.
    Ha det trevligt.

• Cocarorinona

Hejsan!

Så - vilka kommer stå utanför Sturehof ikväll kl 18?

Jag och....

• KKB

Cocarorinona, det verkar bli bara du och jag! Men jag kommer gärna ändå Åker dit kl. 18 om inte du meddelar annat här.

Ser fram emot lite bröllopsnack, vi ses!

• shalimar

Hoppas att fler kan komma den 19:e! Hur var det på premiärträffen då, ni som var där???

shalimar

• KKB

Det blev tyvärr inget. Cocarorinona, var var du? Jag väntade där vid den tomma uteserveringen och kollade alla kvinnor som gick förbi för att se om de hade förlovningsringa på sig ;) Cyklade därifrån runt 18:15-18:20...

• MyB

Hej
    Vad är en BT-träff?
    Jag tycker det låter intressant iallafall men vad är det för ålderskategori?

• Cocarorinona

KKB:

Åh, jag är ledsen! Var du där?! Jag gick förbi låååångsamt (riktigt släpade fötterna efter mig) men såg ingen med bröllopstidning så jag åkte redan vid 1810. Kändes så fånigt att vanka runt där själv... Men det var jag ju tydligen inte! Så synd! Hoppas på fler chanser!

Återigen - beklagar KKB!

Svar på tråden Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...