• shalimar

Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...

... så vad brukar ni Stockholmsbrudar hitta på och får man vara med och leka? ;)

/shalimar

• Svar på tråden Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...
  • Cocarorinona

Shalimar och ni andra:
    Ska vi inte försöka få till en träff den 10 maj (det var ju enda datumet KKB kunde). Jumalo, kan du också den 10:e?

För övrigt låter väl Sturehof bra?! Och 18-tiden passar också!

Vem/vilka kan/vill ses den 10 maj, på Sturehof kl 18?

*håller tummarna för att vi blir ett stooort gäng, ogifta och gifta*

Carina

• KKB

Jaaaaaaaaaaa! Count me in

Hur känner vi igen varandra, skall alla ha en bröllopstidning med sig?

Det känns roligt och viktigt att kunna träffa några i samma situation och utbyta idéer utan att riskera uttråka sina väninnor som kanske inte vill prata bara bröllop. Men det finns så mycket som snurrar i huvudet man vill/behöver prata mycket ändå! Äsch, Ni förstår

Ses på måndag, trevlig helg!

• Cocarorinona

Jättekul KKB! Hoppas fler hakar på nu också!

Men jag dyker garanterat upp på Sturehof kl 18, så om inte annat får väl vi "tjöta" bröllop m varandra.

Trevlig helg!

• KKB

Härligt! FYI är jag lång och har cykelhjälm med mig, i fall det är flera som ser ut som blivande brudar

• shalimar

Kan inte den 10:e (får långväga besök) men nästa gång hoppas jag att jag kan vara med! Gaaaah, jag som sett fram emot min första BT-träff...

shalimar

• Cocarorinona

VI får väl ha en liten träff den 19:e oxå då Shalimar!

Känns ju taskigt att du som startade tråden inte har möjlighet att komma den 10:e...

• Jumalo

Jag ska kolla så inte något annat har bokats in av familjen nu, återkommer.

• Cocarorinona

Någon mer som vill träffas den 10:e??

• shalimar

Taaaaack Carina! Nu blev jag glad igen! :)

• shalimar

... och psst, såklart att redan gifta BT-are är välkomna! Himmel, ni kan ju bidra med ovärderliga råd och tips, dessutom: ju fler vi är tillsammans, ju gladare vi bli (tralala)!

Svar på tråden Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...