Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...
... så vad brukar ni Stockholmsbrudar hitta på och får man vara med och leka? ;)
/shalimar
... så vad brukar ni Stockholmsbrudar hitta på och får man vara med och leka? ;)
/shalimar
Shalimar och ni andra:
Ska vi inte försöka få till en träff den 10 maj (det var ju enda datumet KKB kunde). Jumalo, kan du också den 10:e?
För övrigt låter väl Sturehof bra?! Och 18-tiden passar också!
Vem/vilka kan/vill ses den 10 maj, på Sturehof kl 18?
*håller tummarna för att vi blir ett stooort gäng, ogifta och gifta*
Carina
Jaaaaaaaaaaa! Count me in
Hur känner vi igen varandra, skall alla ha en bröllopstidning med sig?
Det känns roligt och viktigt att kunna träffa några i samma situation och utbyta idéer utan att riskera uttråka sina väninnor som kanske inte vill prata bara bröllop. Men det finns så mycket som snurrar i huvudet man vill/behöver prata mycket ändå! Äsch, Ni förstår
Ses på måndag, trevlig helg!
Jättekul KKB! Hoppas fler hakar på nu också!
Men jag dyker garanterat upp på Sturehof kl 18, så om inte annat får väl vi "tjöta" bröllop m varandra.
Trevlig helg!
Härligt! FYI är jag lång och har cykelhjälm med mig, i fall det är flera som ser ut som blivande brudar
Kan inte den 10:e (får långväga besök) men nästa gång hoppas jag att jag kan vara med! Gaaaah, jag som sett fram emot min första BT-träff...
shalimar
VI får väl ha en liten träff den 19:e oxå då Shalimar!
Känns ju taskigt att du som startade tråden inte har möjlighet att komma den 10:e...
Jag ska kolla så inte något annat har bokats in av familjen nu, återkommer.
Någon mer som vill träffas den 10:e??
Taaaaack Carina! Nu blev jag glad igen! :)
... och psst, såklart att redan gifta BT-are är välkomna! Himmel, ni kan ju bidra med ovärderliga råd och tips, dessutom: ju fler vi är tillsammans, ju gladare vi bli (tralala)!