• Karamella

40+

Faster, Dammråtta m.fl m.fl !!!! Nu är det dags att hålla detta vid liv! Bestäm gärna en ny möjlig chatt-tid!
    P o K
    /Hysteriskt lycklig brud

• Svar på tråden 40+
  • Lot

Lycka till Karamella på din stora dag hoppas den blir som du tänkt dig.

• faster

KARAMELLA
    Lycka till på er stora dag!!
    Tänker på dej o hoppas ni får d helt underbart!!
    Kram
    Marie

• Karamella

I'm back!!! Kan en kortis om Ni vill chatta , annars en annan kväll? Har varit ifrån dettaforum i över två veckor Tjejor....vad härligt det var . men fy vad skakis jagvar... Vi hörs! / Kram Karamella!

• faster

Jag är på chatten nu om du vill prata...

• faster

Jag är på chatten nu om du vill prata...

• faster

Finns det några blivande brudar kvar i denna kategori??
    Nu har ja bara 2 vkr kvar o tycker d skulle vara kul o byta lite erfarenheter..

• Madikken

*vinkar'..här är en 40+ som skall till den sista juli

• Karamella

Hej på Er! Fortfarande 40+ men inte längre ogift Det har varit så mycket på sistone men vi kan väl försöka bestämma en chatt-tid. Kan söndag!

• fröken Dammråtta

Hej alla!
    Jag har knappast varit här på ett bra tag!
    Vi fick lov att skjuta upp vårt bröllop några månader. Men nu har "tänket satt igång igen.
    Är gärna med på en chatt på söndag kväll!
    Vi gifter oss 23/10

• Lot

Faster jag hänger med. Det är väll så att jag hinner inte sitta här lika mycket nu för nu lever man i verkligheten och försöker att få allt att funka. Ja vi har två veckor kvar eller rättare sakt denna tid om två veckor är man gift. Hu! Och till dess är det mycket att fixa. Jag har märkt att jag sover lite illa för det är så mycket tankearbete som pågår. Hur är det med dig är du hel cool?

• faster

lot..
    Allt annat än cool!!som du säger e d 2 vkr kvar...22maj..hualigen..
    var hos toastmasterparet i dag för o checka d sista..
    nu ligger ja med feber o värk på exakt varenda punkt i hela kroppen..känner mej så stressad över detta...ska ju fixa sååååååå mkt....

• Lot

Faster det är verkligen inte läge att bli sjuk nu å andra sidan så är det kanske därför man blir det. Nu har helgen gått och jag skulle ha hunnit så mycket men hann bara hälften om ens det. Suck!
    Har kvar att hitta snygga skor till våra tjejer som är 12 och 14. Det tar tid kan jag säga. Och helatiden blir det fler saker. Musiken till vigseln är äntligen klar, det är alltid något.

• faster

Nä det är ju ingen vidae bra tajming...
    Att hitta skor till tjejer i den åldern är ej lätt!Har ju en på 16år så jag vet..vi hittade långt om länge ett par på Wedins skor.

• Karamella

Det verkar svårt att få till en tid på chatten! Hur har Ni det på torsdag-kväll? Jag ska försöka få fram lite fler bilder att visa också. Hör av Er om det passar!

• Lot

Jag kan inte men ni andra kan ju snackas vid. Hur är livet som gift då Karamella?

Svar på tråden 40+