40+
Faster, Dammråtta m.fl m.fl !!!! Nu är det dags att hålla detta vid liv! Bestäm gärna en ny möjlig chatt-tid!
P o K
/Hysteriskt lycklig brud
Faster, Dammråtta m.fl m.fl !!!! Nu är det dags att hålla detta vid liv! Bestäm gärna en ny möjlig chatt-tid!
P o K
/Hysteriskt lycklig brud
Jepp, fullt upp! Bröllop om 12 dagar!! Chatt ikväll 21.00???
Kom in försent var inne o kolla men då va du borta..hoppas vi ses snart igen!!
Äntligen! Idag var det inte lätt att komma in ska jag säga! Chatt!!
Karamella, tror vi aldrig är här samtidigt!
Är det dax snart igen?
Jag väntar oxå på chatt!!
Idag är jag här!
Men....lördagkväll..vet inte riktigt. Å andra sidan är det sista lördagkvällen som ogift så man kanske kan se det som möhippa?? Jag kan mellan 20.00-21.00 så jag loggar på då och kollar om Ni är med, töser!
Jag kom försent attans också jag upptäkte det alldeles nyss.
Lycka till Karamella och stressa inte ihjäl dig den här sista veckan.
Jag har haft fel på datorn en längre tid och sedan i lördagskväll kom jag inte ut alls..... fast nu har vi kommit på var det var så ikväll funkar chatt för mig! Det blir nog sista kvällen på ett tag för min del!
Hej då alla ! NU börjar det bli mycket kan jag säga. Imorgon blir det till att gå upp 05.00 !!! Jösses, vi kommer att varahelt slut på planet på kvällen! Just nu håller jag på att göra en påsktårta, sedan ska vi skriva plaseringskort och bordsplaseringslista till sserveringspersonalen, sedan tror jag allt är under kontroll! Men det var rikigt kämpigt här igår kan jag säga. Hej då alla!!! Vi hörs senare igen...då är jag gift!!!