40+
Faster, Dammråtta m.fl m.fl !!!! Nu är det dags att hålla detta vid liv! Bestäm gärna en ny möjlig chatt-tid!
P o K
/Hysteriskt lycklig brud
Faster, Dammråtta m.fl m.fl !!!! Nu är det dags att hålla detta vid liv! Bestäm gärna en ny möjlig chatt-tid!
P o K
/Hysteriskt lycklig brud
Nu är äldsta sonen hemma från träningen och ska in i duschen....sen ska vi sätta oss med skumpa, cider och lite gott. neej, jag är väl EGENTLIGEN inte nervös på hur det ska gå, men det blir pirrigt ändå! Återkommer i morgon med rapport!
KARAMELLA!!!!
Jag spricker snart av nyfikenhet!!Hör av av dej och berätta!!!
Tjingeling! Gårkvällen var mycket lyckad! Vi serverade champagne och cider och ungarna undrade ju förstås "vad ska vi fira nu??? " Det blev gissningar från allt mellan namnsdag till skoskavet har gått över
Min sambo sa (faktiskt,visste jag inte) många fina saker och berättade att vi skulle gifta oss, varpå tjejerna såg ut som solar,applåderade (!) och hoppade upp o ner på stolarna....killarna såg ut som fågelholkar
Sedan fortsatte kvällen i den andan, vi åt jättegod middag och besvarade alla 1000 frågor, sedan spårade äldste sonen ur och övade ringcermoni, minste sonen tittade hellre på TV , tjejerna prövade klänningar,skor,spelade psalmer på piano,satte synthen på Mendehlsson och "repeat" i 2 timmar m.m. m.m. Vi hade helkul....de kom isäng 22.30! Vi var jättenöjda med "mottagandet" - framför allt jag med styvdottern. Kan ju vara känsligt sånt där! Men det enda de hade att klaga på varatt de inte fick följa med på bröllopsresa! Vi åt Kina-mat , det är deras favvo-rätt allihopa. Idag frågade minstingen - Har dom Kinamat i Frankrike? Varför undrar du det frågade jag? Jo för vi skulle ju dit! Men vi ska till Sri Lanka
Vilken härlig kväll ni fick! Det är ju det som är så roligt med barn, de är ju spontana och ser glädjen i allt i stället för att se en massa hinder.
Lycka till!
Så skönt Karamella att allt gick så bra, skönt att äntligen få berätta förstår jag. Ett stort GRATTIS att allt fungerade som du hoppats.
Karamella - skall alla barnen involveras i förberedelserna nu eller?
Asta C ! & ni andra 40+.... Vi har redan förberett allt. Men vi ska till kapellet och "öva" med dem , De ska gå först och så är det det här med att lämna över ringarna, hålla brudbuketten m.m. Annars är det lite kläder till dem som saknas. De övade psalmsång senast i morse
40+ ! BT-chatt nu om någon vill!
Strul med burken!Asta!
INgen fara -vi kör en ny tid