Klänning vid borglig vigsel? Bilder!
Min sambo och jag ska viga oss borgligt om ett par månader. Ingen vet om det och vi ska inte ha några gäster. Bara han och jag och lånade vittnen
Dock tänker jag att det kan vara trevligt att göra sig lite fin ändå och inte gå dit i jeans.
Så nu behöver jag er hjälp att välja klänning!!!
1. Jag har testat några olika korta, vita med spets, typ denna. Sött men egentligen inte alls min stil... Känner mig lite fånig i dem, måste jag erkänna. Men ibland ska man ju kliva ut ur sin "comfort zone", så en sådan klänning är ändå med i leken.
2. En enkel blå klänning från Ralph Lauren. Denna gillar jag! Enda negativa är att jag dels måste visa mina ben (inte så nöjd, ugh...) OCH att jag måste ha skor med klack. Aj! Mina fötter gillar inte klack. Visa ben och gå med klack gäller ju för klänning nr 1 också...
3.Sen har vi den tredje! Den är så fin! Och jag måste inte ha klackar! Och jag slipper visa benen.
Det enda jag oroar mig när det gäller den är att det blir lite "too much" för en borgerlig vigsel. Eller är det okej??
Eller är alla no no för en borgerlig vigsel? Ska kanske tilläggas att jag aldrig bär klänning annars, så därför är jag nog lite osäker...