• Äldre 23 Feb 20:15
    76714 visningar
    492 svar
    492
    76714

    Viktnedgångspepp!

    Hej!

    Vill skaffa en aktiv tråd för pepp och stöttning för att gå ner i vikt!

    Gärna med olika utmaningar om folk är peppa på det! :)

    Måste få en liten morot att komma igång ordentligt då det går så jäkla sakta och vill iaf försöka 2-4kg/månad. :)

    Hoppa gärna på!  

  • Svar på tråden Viktnedgångspepp!
  • Äldre 9 Oct 20:02

    Nu funkar det tydligen inte ens att citera...
    Lommila86, de flesta av oss har gått vidare till Facebook eftersom bröllopstorget krånglar en del
    Där finns
    "Vi som gifter oss 2015" och även "Shredding For The Wedding 2015"

    Men annars händer det inte värst mkt med vikten för mig, håller dock på och tränar väldigt mkt nu, har köpt PT-timmar och får mkt tips och bra program att jobba med. Har även dragit med flera kollgor på en stegräkningstävling nu under oktober månad, så har blivit mkt mer promenader också
    Hoppas vikten börjar ticka nedåt snart...

  • Äldre 12 Oct 11:09

    okej..är man välkommen i dedär grupperna fast man redan e gift? namnet tyder ju lite på att man borde gifta sig 2015

  • Äldre 12 Oct 12:02

    Nej, det är man tyvärr inte, admins är noga med det då de inte vill ha för mkt medlemmar i gruppen.
    Men det borde ju gå att få fart på den här gruppen också tycker jag

  • Äldre 14 Oct 20:10

    ja men precis, om vi e två som e på G så hakar säkert fler på också!

  • Äldre 15 Oct 14:50

    Hej tjejer!
    Jag är ny och hänger gärna på här Glad
    Jag gifter mig i december 2016 så jag har lång tid på mig att komma i from, vilket i och för sig kan vara bra. Det kommer inte enbart att handla om att gå ner i vikt, utan även om att bibehålla dröm kroppen.

  • Äldre 15 Oct 17:05

    Välkommen

  • Äldre 16 Oct 08:19

    Tack tack!

    Igår tog jag mig till gymmet. Det var ett bra tag sedan jag var där. Kändes relativt bra. Jag har även börjat på Bjj för ca 1 månad sedan. Det är super kul! Rekommenderas!

  • Äldre 16 Oct 08:50

    Tränar och köra. Byxorna sitter bättre även om jag ibland slarvar med träningen på kvällarna (aldrig på morgonen) men det har jag även kommit igång med på senare tid. Mycket ( i min värld) kvar men det går frammåt,


    Live free, ride free
  • Plätti­s
    Äldre 20 Oct 09:05

    Jag har på sistone stått helt stilla med träningen eftersom jag retade upp en gammal skada i axeln, och nu i förra veckan även en i bäckenet. Lyckligtvis har vikten inte ökat under den här perioden.

    Igår hade syrran och hennes sambo kombinerad födelsedags- och examensfest, varpå min 89-åriga farfar stillsamt konstaterar att jag är "knubbigare" än min syster. Hon är storlek 36 och kan äta hur mycket som helst utan att gå upp ett gram, medan jag är kurvigare.

    Farfar har aldrig haft något filter, och det har absolut inte blivit bättre när han blivit äldre. Jag vet att jag inte borde ta åt mig, men det är inte kul att vara "den knubbiga systern". (Min sambo säger att han älskar mig för att jag är den underbara systern, och det gör att det känns lite bättre.)


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Äldre 25 Oct 20:17

    Jag kämpade mycket med min vikt hela året innan vårt bröllop. Men jag lyckades gå ner 8 kg vilket jag är supernöjd med. Så fortsätt kämpa alla :) 

  • Äldre 1 Nov 21:21

    Hoppar in här, eftersom jag behöver all pepp jag kan få!

    Blev mamma för 2månader sen och har inte fått klartecken från min barnmorska att börja träna ännu.

    Köpt en klänning som jag inte riktigt kan stänga och gifter mig om exakt 10 veckor!!! Hjälp :)

    Försöker räkna kalorier och promenera. 
    Drömmen vore att tappa 15-10kg, men det är orealistiskt, så hoppas hoppas att jag klarar  7 iaf. Det är trots allt jul och nyår under dessa 10veckor med...

  • Äldre 7 Dec 14:47

    En månad kvar och igår lyckades jag stänga klänningen Glad
    Den sitter inte jättesnyggt ännu, men det finns iaf hopp!

  • Äldre 8 Dec 21:54
    liniz skrev 2014-12-07 14:47:49 följande:

    En månad kvar och igår lyckades jag stänga klänningen Glad
    Den sitter inte jättesnyggt ännu, men det finns iaf hopp!


    Vad kul
    Bra jobbat!
  • Sun 3 Dec 2023 10:05
    +1

    Bantningspiller - https://tonzes.com/slimse.htm Jag förlorade 12 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka.

Svar på tråden Viktnedgångspepp!