• Äldre 28 Aug 20:55
    6132 visningar
    28 svar
    28
    6132

    Någon som ser Pretty Little Liars?!

    Eller är jag ensammast i världen som fastnat för den serien? ;)

    Om det är någon som ser den, har ni sett senaste avsnittet? Det som kom ut igår, s04e12. Jag är desperat att få höra vad någon annan tror om det!!!


  • Svar på tråden Någon som ser Pretty Little Liars?!
  • Äldre 1 Sep 17:28
    #11

    Jag önskar at jag hade kunnat trycka på nästa avsnitt för jag vill verkligen veta vad som händer. Varför är det just dessa fyra tjejer som står i centrum?...Det kanske inte är så enkelt somman tror.Jag drömde att jag var med tjejerna i något hus och CeCe var där och skulle göra något och på en sekund drog Aria upp eett gevär för då ingick hon i A-team och vi andra skulle få limm på munnen som skulle sättas ihop med en axel. det var mindre kul, obehagligt och läskigt.Den här nya killen som hjälper Hanna's mamma skulle jag vilja veta mer om.     

  • Äldre 1 Sep 17:34
    #12

    Jag har sagt till maken att han också måste se det. Han var borta när jag såg avsnittet.

    Haha men vilken dröm! Men ja, jag säger ju det, Aria är lite skum ;) Det har jag alltid tyckt och om man tänker efter vad A har ställt till med för tjejerna, så är Arias problem orsakade av A en fis i rymden! Jag tror faktiskt att hon är mer insyltad än vad man tror. Och ja, den nya killen som dykt upp, du menar han som vittnade om att Hannas mamma är oskyldig va? Undrar verkligen vad han har för finger med i spelet..


  • Äldre 1 Sep 17:45
    #13

    En till som fastnat!! Har sett alla avsnitt o efter senaste satt jag o tjatade till min sambo om vem man fick se!! Helt otippat från min sida! Därav lär det ju komma en vändning när det kommer igång igen;) Finns det böcker också? Det har jag missat! Vart hittar man dem?

  • Äldre 1 Sep 20:51
    #14

    Jag kan inte släppa avsnittet...funderar på se den igen men nu är jag ensam hemma och då blir det kusligt. En sak som jag fortfarande undrar är hur Alli hamnade i jorden....omhon nu gjorde det som tant häxa sa. Den kvinnan skrämmer mig. Den lilla nästan svart/vita byn får mig att rysa.

  • Äldre 1 Sep 22:51
    #15

    Jag såg ett klipp på youtube där någon har ansträngt sig... jag såg videon "aria is a theory" och det fanns saker som jag inte alls har tänkt på!

  • Äldre 1 Sep 23:56
    #16

    Jag kunde inte låta bli att kika, valde den som var 14-15min och hade 70 anledningar tror jag. Jag har ju länge tänkt, och läst, att det ska vara något skumt med Aria och nu känns det ännu mer troligt. På sätt och vis hoppas jag nästan att det inte är hon... Men å andra sidan, så hoppas jag verkligen att det är hon!


  • Äldre 2 Sep 00:21
    #17

    På ett sätt skulle det vara lite roligt om det är hon men samtidigt vill jag att de fyra tjejerna ska vara oskyldiga. Ser faktiskt från början nu, är på andra avsnittet. Känns som det var igår jag såg det här men jag hade glömt bort att Emily hade en pojkvän.

  • Äldre 2 Sep 06:38
    #18

    Jag hoppas att det till slut blir så att man känner att allt faller på plats och man får svar på allt men jag vill inte att det ska vara Aria.. Hoppas det är någon annan utanför de fyra. Läskig dröm! Jag har också drömt att jag varit med i handlingen tidigare. Kan visst inte släppa det helt ens i sömnen :P

  • Äldre 8 Sep 20:27
    #19

    A - Alison T - Toby E - Ezra A - Aria M - MonaLäste att i Halloween-avsnittet ska vi äntligen få svar på frågan om fröken Ali är vid liv eller inte. Jag funderar på om serien har med hennes tvilling Courtney eller inte. Det jag tänkte på när jag såg serien från början: När Ali kommer tillbaka och skrämmer tjejerna i  ladan så har hon ett halsband på sig. Det halsbandet syns inte på filmen med Ian... Eller så var jag blind.  

  • Äldre 9 Sep 14:40
    #20

    Halloween-avsnittet, nästa avsnitt? Eller ett gammalt?

    Är hennes tvilling med i böckerna? Varför är böcker annars än serien? Dom har ju visat i serien, när Alis mamma kom tillbaka eller något sånt, typ "flashbacks" eller liknande av två små flickor som leker, blonda, och sedan händer något hemskt. Man fick dock inte veta vad och det har aldrig tagits upp igen efter det avsnittet tror jag.


  • 201402­22
    Äldre 9 Sep 14:58
    #21

    Tyvärr TS.  Vad handlar den om?

  • Äldre 9 Sep 15:11
    #22
    20140222 skrev 2013-09-09 14:58:21 följande:
    Tyvärr TS.  Vad handlar den om?
    Du kan läsa lite om den här sv.wikipedia.org/wiki/Pretty_Little_Liars :) Men det handlar i stora drag om en ung tjej som försvinner och ett år senare hittas mördad. Hon har/hade många hemligheter, precis som hennes fyra vänner. Man får då följa hennes fyra vänner när dom blir utpressade av en hemlig person (eller flera personer) som utsätter dom för hemska saker och hotar att avslöja diverse hemligheter.
  • 201402­22
    Äldre 9 Sep 15:13
    #23
    daniiel skrev 2013-09-09 15:11:50 följande:
    Du kan läsa lite om den här sv.wikipedia.org/wiki/Pretty_Little_Liars :) Men det handlar i stora drag om en ung tjej som försvinner och ett år senare hittas mördad. Hon har/hade många hemligheter, precis som hennes fyra vänner. Man får då följa hennes fyra vänner när dom blir utpressade av en hemlig person (eller flera personer) som utsätter dom för hemska saker och hotar att avslöja diverse hemligheter.

    Tack! TS :).
  • Äldre 10 Sep 02:12
    #24

    Ja i böckerna är hon med och många undrar nog om det kommer bli som i böckerna men det är sällan serier blir detsamma som böckerna... Halloweenavsnittet som kommer enligt den sidan jag letade fram mig till. Men vem vet? Blir väl twist gånger hundra.

  • Emma94
    Äldre 10 Sep 05:14
    #25
  • Äldre 11 Sep 14:08
    #26
    TheD skrev 2013-09-10 02:12:53 följande:
    Ja i böckerna är hon med och många undrar nog om det kommer bli som i böckerna men det är sällan serier blir detsamma som böckerna... Halloweenavsnittet som kommer enligt den sidan jag letade fram mig till. Men vem vet? Blir väl twist gånger hundra.
    Oh, ännu mer spännande inför nästa avsnitt då :D Bara drygt en månad kvar :P haha
  • Äldre 11 Sep 14:08
    #27
    Emma94 skrev 2013-09-10 05:14:29 följande:
    Okej?
  • Äldre 12 Sep 20:59
    #28

    Jag lääängtar. Men vad konstigt jag skrev :) Tror det skulle stå att i Halloweenavsnittet ska man få reda på om Ali lever eller inte. Sen om det stämmer kommer det ett avsnitt direkt efter.

Svar på tråden Någon som ser Pretty Little Liars?!