Inlägg från: daniiel |Visa alla inlägg
  • daniiel

    Någon som ser Pretty Little Liars?!

    Eller är jag ensammast i världen som fastnat för den serien? ;)

    Om det är någon som ser den, har ni sett senaste avsnittet? Det som kom ut igår, s04e12. Jag är desperat att få höra vad någon annan tror om det!!!


  • Svar på tråden Någon som ser Pretty Little Liars?!
  • daniiel

    Haha ja, min syster såg den serien och under våren hade jag inget att se, så jag såg ikapp då :) Maken har följt lite av och till och han tycker den är ganska spännande ändå.

    Jag ska inte säga något om avsnittet från igår då, mer än att det är fullspäckat ;) hihi


  • daniiel

    Samma här, men nu senaste avsnitten så har jag tyckt att det har varit lite tråkigt och händelselöst, vilket dom kompenserade upp i det senaste avsnittet :P Nu är det dock inget nytt förrän i.. oktober tror jag, så det var ju lite av en säsongsavslutning.

    Jag har inte läst böckerna. Har tyvärr inget tålamod att läsa längre. Jag vet inte hur slutet i böckerna är. Jag har dock läst en massa olika teorier om vem som är A, bla Ezra osv. Att Alison ska ha en tvillingsyster och sånt.

    Vad har jag missat om Toby och hans mamma? Vad har hans mamma för koppling till Alison, A och CeCe osv?

    Och vad är det för konstigt med Wren och Melissa? Något där stämmer inte...


  • daniiel
    TheD skrev 2013-09-01 01:23:12 följande:
    Aaaaahhh! Såg avsnittet nyss. Jag och maken höll andan. Jätteläskigt men ett otroligt bra avsnitt. Inte för att man egentligen får klara svar, snarare väcker fler frågor.
    Eller hur?! Men dom hade verkligen inte sparat på krutet i det avsnittet.. Jag vill ju se nästa NU! haha
  • daniiel
    Emsie skrev 2013-09-01 09:11:11 följande:
    Vi kollar också på det. Det är min favoritserie för tillfället. Vi såg sista avsnittet igår och håller med om att det hände en hel del.. Jag undrar hur dom kommer få ihop det på slutet. Den som är A måste ju ha ett väldigt starkt motiv och de har ju varit många svängar och personer inblandade. Jag kommer knappt ihåg det som hände i början. Jag kanske måste titta om på serien för att se om förklaringen man får verkligen är okej hela vägen 😋
    Jag har också funderat på det, att se från börja igen för att försöka knyta ihop saker och ting lite mer. Jag tror dock att när man väl får veta allt, så kommer man tänka "Ahaaaa... ja, men.. jaaaa! Såklart! Ååhh.." och jag tror inte att vi är i närheten av slutet ännu faktiskt. Jag tror det kommer bli någon twist på slutet också, som kommer knyta ihop säcken på ett sätt man inte hade kunnat vänta sig.
  • daniiel

    Jag har sagt till maken att han också måste se det. Han var borta när jag såg avsnittet.

    Haha men vilken dröm! Men ja, jag säger ju det, Aria är lite skum ;) Det har jag alltid tyckt och om man tänker efter vad A har ställt till med för tjejerna, så är Arias problem orsakade av A en fis i rymden! Jag tror faktiskt att hon är mer insyltad än vad man tror. Och ja, den nya killen som dykt upp, du menar han som vittnade om att Hannas mamma är oskyldig va? Undrar verkligen vad han har för finger med i spelet..


  • daniiel

    Jag kunde inte låta bli att kika, valde den som var 14-15min och hade 70 anledningar tror jag. Jag har ju länge tänkt, och läst, att det ska vara något skumt med Aria och nu känns det ännu mer troligt. På sätt och vis hoppas jag nästan att det inte är hon... Men å andra sidan, så hoppas jag verkligen att det är hon!


  • daniiel

    Halloween-avsnittet, nästa avsnitt? Eller ett gammalt?

    Är hennes tvilling med i böckerna? Varför är böcker annars än serien? Dom har ju visat i serien, när Alis mamma kom tillbaka eller något sånt, typ "flashbacks" eller liknande av två små flickor som leker, blonda, och sedan händer något hemskt. Man fick dock inte veta vad och det har aldrig tagits upp igen efter det avsnittet tror jag.


  • daniiel
    20140222 skrev 2013-09-09 14:58:21 följande:
    Tyvärr TS.  Vad handlar den om?
    Du kan läsa lite om den här sv.wikipedia.org/wiki/Pretty_Little_Liars :) Men det handlar i stora drag om en ung tjej som försvinner och ett år senare hittas mördad. Hon har/hade många hemligheter, precis som hennes fyra vänner. Man får då följa hennes fyra vänner när dom blir utpressade av en hemlig person (eller flera personer) som utsätter dom för hemska saker och hotar att avslöja diverse hemligheter.
  • daniiel
    TheD skrev 2013-09-10 02:12:53 följande:
    Ja i böckerna är hon med och många undrar nog om det kommer bli som i böckerna men det är sällan serier blir detsamma som böckerna... Halloweenavsnittet som kommer enligt den sidan jag letade fram mig till. Men vem vet? Blir väl twist gånger hundra.
    Oh, ännu mer spännande inför nästa avsnitt då :D Bara drygt en månad kvar :P haha
Svar på tråden Någon som ser Pretty Little Liars?!