• Luci

    BRA bh:ar!

    Jag tänkte tipsa er om en bh jag tycker är bra och som inte syns. Men tänk på att vi alla har olika kroppar och svettas olika mycket. Jag har en vän som inte alls kan ha denna för att hon tycker det lossnar när hon blir varm. Sen kanske den inte passar vissa med större byst än vad jag har. Jag har 75C och på mig sitter den perfekt!

    Sen kan man inte tvätta den tyvärr, pga att den sitter fast med klister-detaljer. Men jag brukar vädra den och använda den sparsamt istället. Kan låta onödigt löp enligt vissa kanske? Vad vet jag.. Jag tycker ändå ni som är sugna ska ge den en chans. OM den sitter lika bra som på mig så behöver ni inte bry er om axelband på HELA dagen/kvällen!!

    Finns att köpa billigast på Lindex tror jag. Jag har även sett den på butiker som Nellt, mf.




    Alla är välkomna att tipsa här ;)
  • Svar på tråden BRA bh:ar!
  • Js Fästmö

    Tack för tipset! Ska genast kolla upp. Kan även tipsa om Freebra! De har en hemsida så googla. :) Minns inte vad den heter, men tycker de sitter superbra.

  • Luci
    Js Fästmö skrev 2013-07-15 23:27:07 följande:
    Tack för tipset! Ska genast kolla upp. Kan även tipsa om Freebra! De har en hemsida så googla. :) Minns inte vad den heter, men tycker de sitter superbra.
    Tack för ditt tips också, ska googla :)
Svar på tråden BRA bh:ar!