Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?
Är det någon som haft sin bröllopsmottagning på Parc La Reine i Örgryte Göteborg?Vill gärna ha tips om det är bra eller dåligt.Då vi starkt tänker på att anlita dem Tack för hjälpen!
Är det någon som haft sin bröllopsmottagning på Parc La Reine i Örgryte Göteborg?Vill gärna ha tips om det är bra eller dåligt.Då vi starkt tänker på att anlita dem Tack för hjälpen!
Vad kul!! Då håller jag alla tummar för er. :)
Tack Js Fästmö. :).
nice :) hoppas det blir som ni önskar :)
Nu hoppas jag in här och berättar att vi faktiskt har avbokat överås, vi kände inte att vi fick det vi ville ha fullt ut det fyllde behovet men det hade inte det där lilla extra.. Nu har vi bokat Norges Hus vid bergakungen, jättefint mysigt och toppentrevlig personal sååå nöjd!!! längtar!!!
Det finns nästan inget alls i nilder :/ jag fick tre bilder på mejl av hon som har hand om det.. ska se om jag kan pilla in det här ... :)
Okej, ja, smaken är som baken. ;)
Du får ju tänka på att när det är dukar och dekorerat med blommor blir det ju lite fInare. Trodde ni var ute efter ngt klassiskt. :)
Har ni tänkt ha med "partaj" eller hur har ni tänkt att kvällen ska arta sig? :)
Okej, ja, smaken är som baken. ;)
Du får ju tänka på att när det är dukar och dekorerat med blommor blir det ju lite fInare. Trodde ni var ute efter ngt klassiskt. :)
Har ni tänkt ha med "partaj" eller hur har ni tänkt att kvällen ska arta sig? :)
Ledsen för sent svar. Men maila hanne på Norges hus så skickar hon bilder från olika evenemang!
Jag hade mitt bröllop på parc la reine. Jag ger dom 10/10 supersuper god mat, bra bemötande och väldigt flexibla. Alltid snabbt framme och ordna så att allt blev perfekt. Lämnade allt i Ägarenas händer och dom skötte allt väldigt proffisgt