• 20140222

Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?

Är det någon som haft sin bröllopsmottagning på Parc La Reine i Örgryte Göteborg?Vill gärna ha tips om det är bra eller dåligt.Då vi starkt tänker på att anlita dem   Tack för hjälpen!  

• Svar på tråden Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?
  • 20140222
    cutefjant skrev 2013-10-11 09:22:03 följande:
    nice :) hoppas det blir som ni önskar :)
    Tack !Glad
  • cutefjant

Nu hoppas jag in här och berättar att vi faktiskt har avbokat överås, vi kände inte att vi fick det vi ville ha fullt ut det fyllde behovet men det hade inte det där lilla extra.. Nu har vi bokat Norges Hus vid bergakungen, jättefint mysigt och toppentrevlig personal sååå nöjd!!! längtar!!!

• 20140222
    cutefjant skrev 2013-10-16 21:18:21 följande:
    Nu hoppas jag in här och berättar att vi faktiskt har avbokat överås, vi kände inte att vi fick det vi ville ha fullt ut det fyllde behovet men det hade inte det där lilla extra.. Nu har vi bokat Norges Hus vid bergakungen, jättefint mysigt och toppentrevlig personal sååå nöjd!!! längtar!!!
    Kan du visa bilder? Fanns nästan inga bilder på google där ifrån. 
  • 20140222
    20140222 skrev 2013-10-09 19:05:56 följande:
    Js Fästmö. Idag har jag äntligen fått tag i personalen på Villa Odinslund. Jag maila på ett rakt men inte! Otrevlig sätt om att vi var ledsna för att vi inte fått den respons som vi önskat av dem. Nu har vi rett ut missförstånden, för det var missförstånd. Så inget illa menat från varken dem eller oss. . Känns bra att få komma på visning nu. Äntligen!! .
    Nu har jag varit på Villa Odinslund. Blev trevligt bemött.
    Det var fint och så och prisvärt. Men lite klassiskt och tråkigt dock.Tungan ute 
  • cutefjant

Det finns nästan inget alls i nilder :/ jag fick tre bilder på mejl av hon som har hand om det.. ska se om jag kan pilla in det här ... :)

• Js Fästmö
    20140222 skrev 2013-10-17 17:23:02 följande:
    Nu har jag varit på Villa Odinslund. Blev trevligt bemött.
    Det var fint och så och prisvärt. Men lite klassiskt och tråkigt dock.Tungan ute

Okej, ja, smaken är som baken. ;)

Du får ju tänka på att när det är dukar och dekorerat med blommor blir det ju lite fInare. Trodde ni var ute efter ngt klassiskt. :)

Har ni tänkt ha med "partaj" eller hur har ni tänkt att kvällen ska arta sig? :)

• 20140222
    Js Fästmö skrev 2013-10-18 09:34:59 följande:

Okej, ja, smaken är som baken. ;)

Du får ju tänka på att när det är dukar och dekorerat med blommor blir det ju lite fInare. Trodde ni var ute efter ngt klassiskt. :)

Har ni tänkt ha med "partaj" eller hur har ni tänkt att kvällen ska arta sig? :)

Först ville vi det. Men nu har vi ändrat oss.Tungan ute. Vi vill ha lite tuffare men samtdigt mysigt.
    Vi har tittat på Sjölyckan, men det känndes för långt bort. Då våra gäster inte har bil alla.
    och sen var det lite för litet tyckte vi.Obestämd . Ska titta på Skansen Kronan imorgon.
    och så skall vi titta på Nya Älvsborgfästning. Den stora salen med sten-valvet. 
    carlbergsfästning skall vi i framtiden se på med.Flört 
  • Oskarsdotter

Ledsen för sent svar. Men maila hanne på Norges hus så skickar hon bilder från olika evenemang!

• Charlotte12345678

Jag hade mitt bröllop på parc la reine. Jag ger dom 10/10 supersuper god mat, bra bemötande och väldigt flexibla. Alltid snabbt framme och ordna så att allt blev perfekt. Lämnade allt i Ägarenas händer och dom skötte allt väldigt proffisgt

Svar på tråden Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?