• 20140222

Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?

Är det någon som haft sin bröllopsmottagning på Parc La Reine i Örgryte Göteborg?Vill gärna ha tips om det är bra eller dåligt.Då vi starkt tänker på att anlita dem   Tack för hjälpen!  

• Svar på tråden Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?
  • 20140222
    cutefjant skrev 2013-10-08 14:29:56 följande:
    vi var på villa överås idag igen, och vi bestämde oss för det, passar våra behov, det är lite slitet men med lite piff och annat så ska det nog bli bra :)

skönt att ha bestämt en sak till på listan :)

vad vill ni ha? kanske kan hålla utkik efter tips :)
    Grattis! Hur många fick man vara där? Hyr ni hela slottet? Kommer inte ihåg det? Min vän vill ev. också hyra det.
  • 20140222
    Js Fästmö skrev 2013-10-08 14:37:52 följande:

Men ta och besök www.villaodinslund.se/

Jag tycker det är jättefint, speciellt efter att de reoverat en del.

Jag har negativ inställning till dem. De svarar inte på mail, omöjliga att få tag på, på telefon.{#emotions_dlg.djavulsk}
    Sen tycker jag kuvertpriset är lite högt då de skall ha kring tusen-lappen. 
  • Oskarsdotter

Vi var på Norges Hus (gamla norska sjömanskyrkan) mitt i stan. (bredvid Bergakungen) och är JÄTTENÖJDA!

• 20140222

Oskarsdotter vad kosrade Norges Hus? har du bilder? Hittade inte direkt så mycket bilder på deras hemsida. Berätta gärna om din erfarenhet.

• 20140222

Förlåt stavfel. Vad kostade Norges Hus? Jag har så svårt med språk.Tala de bara Norska, eller svenska med?

• cutefjant
    20140222 skrev 2013-10-08 17:58:14 följande:
    Grattis! Hur många fick man vara där? Hyr ni hela slottet? Kommer inte ihåg det? Min vän vill ev. också hyra det.
    Jag fick aldrig något antal på gäster eftersom vi vet att vi ska vara 70 st , men man får ju lov att hyra hela slottet och det är rätt stort inte överdrivet på nått sätt men ska man mingla får man ju plats med fler. Om man mejlar suzana på överås så mejlar hon lista med priser och antal det får plats i varje rum samtidigt så kan man knåpa ihop sitt eget paket, vi ska sitta med det i dagarna och bestämma från när vi vill ha rummen och så så skickar hon en offert till oss.

Vi kommer nog hyra stora+lilla salongen på övre våningen och biblioteket och biljardrummet på nedre,, då ingår trapphuset.

det jag vet är att varje offert fr inte ha en mindre summa än 6000 kr tror jag det va om man ska hyra.
  • 20140222

Överås slott var lite slitigt tyckte vi. Sen tyckte vi att det blir lite litet för 80 sittande gäster. Sen hade de ju ej helhetslösningar som vi vill ha. Men visst det är fint. .

• 20140222

Js Fästmö. Idag har jag äntligen fått tag i personalen på Villa Odinslund. Jag maila på ett rakt men inte! Otrevlig sätt om att vi var ledsna för att vi inte fått den respons som vi önskat av dem. Nu har vi rett ut missförstånden, för det var missförstånd. Så inget illa menat från varken dem eller oss. . Känns bra att få komma på visning nu. Äntligen!! .

Svar på tråden Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?