Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?
Är det någon som haft sin bröllopsmottagning på Parc La Reine i Örgryte Göteborg?Vill gärna ha tips om det är bra eller dåligt.Då vi starkt tänker på att anlita dem Tack för hjälpen!
Är det någon som haft sin bröllopsmottagning på Parc La Reine i Örgryte Göteborg?Vill gärna ha tips om det är bra eller dåligt.Då vi starkt tänker på att anlita dem Tack för hjälpen!
Men ta och besök www.villaodinslund.se/
Jag tycker det är jättefint, speciellt efter att de reoverat en del.
Vi var på Norges Hus (gamla norska sjömanskyrkan) mitt i stan. (bredvid Bergakungen) och är JÄTTENÖJDA!
Tack för tipset!
Oskarsdotter vad kosrade Norges Hus? har du bilder? Hittade inte direkt så mycket bilder på deras hemsida. Berätta gärna om din erfarenhet.
Förlåt stavfel. Vad kostade Norges Hus? Jag har så svårt med språk.Tala de bara Norska, eller svenska med?
Tack Cutefjant.
Överås slott var lite slitigt tyckte vi. Sen tyckte vi att det blir lite litet för 80 sittande gäster. Sen hade de ju ej helhetslösningar som vi vill ha. Men visst det är fint.
.
Js Fästmö. Idag har jag äntligen fått tag i personalen på Villa Odinslund. Jag maila på ett rakt men inte! Otrevlig sätt om att vi var ledsna för att vi inte fått den respons som vi önskat av dem. Nu har vi rett ut missförstånden, för det var missförstånd. Så inget illa menat från varken dem eller oss. . Känns bra att få komma på visning nu. Äntligen!!
.