• Hannaskarlsson

Axelbanslös Plus size

Jag är en blivande brud som hör till kategorin Plussize och har lite funderingar på detta med klänningar.

Jag hade så gärna velat ha en axelbandslös klänning men är rädd att den inte sitter okej,(åker ner hela tiden, så man får gå och dra upp den hela kvällen).
    Är det ågon som med Plus som har erfarenhet av detta? 

• Svar på tråden Axelbanslös Plus size
  • Hannaskarlsson
    daniiel skrev 2013-06-02 23:33:17 följande:
    Den ser fin ut, hoppas du blir nöjd med den! :)
    den kom idag! Och den satt perfekt ! ååååh älskade klänning vad fin den är:D
  • Hannaskarlsson

Det kan jag absolut göra, men har inte tagit någon nu när jag provade den. Får vänta med bilden tills i morgon när blivande är hemma och kan hjälpa mig snöra den på plats och fota :) 

• xMariax
    Hannaskarlsson skrev 2013-06-17 19:27:54 följande:
    Det kan jag absolut göra, men har inte tagit någon nu när jag provade den. Får vänta med bilden tills i morgon när blivande är hemma och kan hjälpa mig snöra den på plats och fota :) 
  • MiaMiniMe

Jag tillhör också din kategori, men måste säga. När jag provade axelbandslöst med snörning kände jag inte alls att jag fick hålla på och dra upp den. Snörpningen ger ett bra stöd, snygg figur och den sitter där den sitter. Så oroa dig inte :) prova

• Hannaskarlsson

Här ser ni bilder på klänningen,  och jag måste säga att jag är ruskigt nöjd!:D

• daniiel 2

Jag håller med om att den ser fin ut :) En underkjol kanske dock? :)

• Hannaskarlsson
    daniiel 2 skrev 2013-06-18 19:57:30 följande:
    Jag håller med om att den ser fin ut :) En underkjol kanske dock? :)
    Ja, alltså jag funderade faktiskt på det. :P

• Hannaskarlsson

Tack ska ni ha :) är och smyg kikar lite på den då och då. Gudarns vad jag längtar till den stora dagen :D

• Hannaskarlsson
    Fröken Finemang skrev 2013-08-06 19:27:56 följande:

Ååååh! Vilken underbar klänning!
Svar på tråden Axelbanslös Plus size