• annie s

Brudklänning beställd!!!

Någon mer som precis beställt sin brudklänning?
    Jag har köpt min på ebay och den sys i kina. Känns så himla nervöst :) slutet på juni borde jag ha den!!

• Svar på tråden Brudklänning beställd!!!
  • confuzed86
    annie s skrev 2013-04-18 21:40:43 följande:
    Carina10 Jätte fin klänning! Vet inte riktigt hur jag ska göra med skor, om jag ska vänta tills jag fått hem klänningen lr inte. Hade velat se tyget innan så man vet vad som passar.. men då ksnske jag inte hinner få hem dom. Mycket krångel med allt :D Confuzed86: Man hittar mkt fint på ebay. Tradera är inte så dumt heller, väntar på ett halsband där ifrån.
    jo tradera och ebay är jätte roligt :) så länge man inte blir lurad ;) fick tag i en kostym till sonen som kom idag. väst, skjorta och byxa för 320kr. inte att klaga över :)
  • lillapia

Nu har jag fått mail från den som jag beställde klänningen, de är klart om ca 25 dagar, hoppas att det blir så, inte försenad, längtar... 

• annie s
    lillapia skrev 2013-04-19 11:36:43 följande:
    Nu har jag fått mail från den som jag beställde klänningen, de är klart om ca 25 dagar, hoppas att det blir så, inte försenad, längtar... 
    Vad skönt för dig! 25 dagar är inte så lång tid ändå. Jag tror jag ska maila min säljare och få ett mer exakt datum på min klänning. som det är nu skulle dom höra av sig när den var klar och skulle skickas, men jag vill veta mer! :) har dom börjat än t.ex
  • annie s

Så nu har jag mailat dom får se om jag får svar... Lustigt vad nervös man ska bli för detta :)

• annie s

Tjoho! :D

"Dear friend
    you can got it at end of may.Thanks ."

Jätte snabbt svar, känns mycket bättre nu! (engelskan från dom är underbar ;))
  • lillapia
    annie s skrev 2013-04-19 12:14:51 följande:
    Tjoho! :D
    "Dear friend
    you can got it at end of may.Thanks ."

Jätte snabbt svar, känns mycket bättre nu! (engelskan från dom är underbar ;))
    Toppen =). 
  • annie s

Hej! Hur har det gått med era klänningar? Jag väntar fortfarande...

• emmabwallin

Har beställt min klänning idag från MillyBridal.. Ska bli jättekul att se resultatet. Den kostade ca 150 pund med frakt. Tänkte lägga ut bild när den har kommit fram. :)

• confuzed86

Jag fick min för ett tag sedan. Kjolen blev ej exakt som bilden men är ändå supernöjd med den!

• daniiel
    confuzed86 skrev 2013-06-25 08:31:42 följande:
    Jag fick min för ett tag sedan. Kjolen blev ej exakt som bilden men är ändå supernöjd med den!
    Har du bilder på den? Eller har du redan visat bilder på den? :)
  • confuzed86

Jag tror jag lagt upp den i visa din brudklänning & den andra tråden

• daniiel
    confuzed86 skrev 2013-06-25 11:12:58 följande:
    Jag tror jag lagt upp den i visa din brudklänning & den andra tråden
    Ja, jag började ju misstänke att du har gjort det, när jag väl började skriva på inlägget :P Bläddrade lite uppåt/bakåt och såg vilken klänningen det var du hade beställt och det i kombination med användarnamnet triggade minnet lite :P hehe
  • annie s

Blir Tokig!!

Mailade säljaren igen och hotade med polisen. Fick snabbt svar att klänningen inte är klar?! Behöver 3 dagar för det. Men v f---n dom skrev ju sist att den var skickad, varför göra så?!Skrikandes

Har fått fler svar och klänningen är klar om 3 dagar och sen ska dom skicka den med DHL och då tar det 3 dagar till tills den är framme.

Så himla dumt!

• annie s

Äntligen! Fick mail idag och dom skickade klänningen igår, med express så den är på väg till arlanda nu. Så skönt, hoppas nu att den är ok.

• daniiel
    annie s skrev 2013-06-28 17:48:56 följande:
    Äntligen! Fick mail idag och dom skickade klänningen igår, med express så den är på väg till arlanda nu. Så skönt, hoppas nu att den är ok.
    Håller tummarna för att den ska dyka upp snabbt och vara toppen! :)
  • Äriqa

Har hittat en säljare på ebay som säljer denna klänningen. Fick lite bilder på klänningar (som ej va riktigt klara) som de hade gjort. Länkar till en bild:

cdn1.cdnme.se/1063773/7-3/brollop_51cd8f71ddf...

Vad tycker ni? ser de bra ut? Antar att beställarna har haft lite önskemål om ändringar på den...

Svar på tråden Brudklänning beställd!!!