Brudklänning beställd!!!
Någon mer som precis beställt sin brudklänning?
Jag har köpt min på ebay och den sys i kina. Känns så himla nervöst :) slutet på juni borde jag ha den!!
Någon mer som precis beställt sin brudklänning?
Jag har köpt min på ebay och den sys i kina. Känns så himla nervöst :) slutet på juni borde jag ha den!!
Nu har jag fått mail från den som jag beställde klänningen, de är klart om ca 25 dagar, hoppas att det blir så, inte försenad, längtar...
Så nu har jag mailat dom får se om jag får svar... Lustigt vad nervös man ska bli för detta :)
Tjoho! :D
Hej! Hur har det gått med era klänningar? Jag väntar fortfarande...
Har beställt min klänning idag från MillyBridal.. Ska bli jättekul att se resultatet. Den kostade ca 150 pund med frakt. Tänkte lägga ut bild när den har kommit fram. :)
Jag fick min för ett tag sedan. Kjolen blev ej exakt som bilden men är ändå supernöjd med den!
Jag tror jag lagt upp den i visa din brudklänning & den andra tråden
Blir Tokig!!
Mailade säljaren igen och hotade med polisen. Fick snabbt svar att klänningen inte är klar?! Behöver 3 dagar för det. Men v f---n dom skrev ju sist att den var skickad, varför göra så?!
Har fått fler svar och klänningen är klar om 3 dagar och sen ska dom skicka den med DHL och då tar det 3 dagar till tills den är framme.
Så himla dumt!
Äntligen! Fick mail idag och dom skickade klänningen igår, med express så den är på väg till arlanda nu. Så skönt, hoppas nu att den är ok.
cdn1.cdnme.se/1063773/7-3/brollop_51cd8f71ddf...
Vad tycker ni? ser de bra ut? Antar att beställarna har haft lite önskemål om ändringar på den...