• annie s

Brudklänning beställd!!!

Någon mer som precis beställt sin brudklänning?
    Jag har köpt min på ebay och den sys i kina. Känns så himla nervöst :) slutet på juni borde jag ha den!!

• Svar på tråden Brudklänning beställd!!!
  • confuzed86

jag fick beställa min klänning på nytt då jag blev blåst på den första! säljaren svarar ej på mail och har tagit bort sin ebay. ändå var det en toppsäljare. har beställt en ny från en annan topsäljare och hoppas på det bästa nu. s tur är så kostade den första "bara" 850kr så nu har man lagt in en dispute på paypal för att se om man kan få tillbaka sina pengar!
    den jag beställde nu går på 1200kr men det är det värt om den nu kommer ;)
    tur att man inte gifter sig förrän i augusti och har tid på sig!

jätte fin klänning by the way!

jag bad äve säljaren skicka bilder på klänningen innan de postar den.. så man kan se hur den ser ut innan :)

• Carina10

Jag beställde min via JJShouse. Blev över förväntan....såååå nöjd.

• lillapia
    annie s skrev 2013-04-18 11:21:18 följande:
    Ja, jag är fortfarande jätte nervös men har haft mailkontakt med min säljare så d känns lite bättre. Så förhoppningsvis har jag min klänning om några veckor . Vad har du köpt för klnning?
    Skönt för dig att få kontakt med säljare, jag beställde precis ganska nyss så jag hoppas få bra mail kontakt med dem sen. 
    Den här har jag beställt men jag bad dem ändra lite, för jag vill inte ha två korsett band på sidan utan det ska vara på ryggen och nedre delen ska inte vara spets utan gärna vanligt med lite spets, bad även byta tyg tyll till chiffong istället, hoppas går bra =).

Här kommer bilder och jag ska ha vit. inte ivory.

• annie s

Confuzed86: Fy vad tråkigt! Hoppas du får tillbaka pengarna. Hur lång tid är det beräknat för dig innan du får din klänning, min borde komma slutet på juni kanske i början av juli nångång... Vet inte datum på vigseln än min kära sambo ska överraska mig med det :) Eftersom jga talade om för honom att jag hittat min vigselring och snälla gå och köp den. Så villa han överraska mig med det ndra. Carina10 jag tittade oxå mkt på jjhouse men så hittade jag denna, har du någon bild på din klänning? Funderar däremot att skicka efter skor från jjhouse, hur lång levereringstid hade dom?

• confuzed86

annie

annie s skrev 2013-04-18 12:18:03 följande:
    Confuzed86: Fy vad tråkigt! Hoppas du får tillbaka pengarna. Hur lång tid är det beräknat för dig innan du får din klänning, min borde komma slutet på juni kanske i början av juli nångång... Vet inte datum på vigseln än min kära sambo ska överraska mig med det :) Eftersom jga talade om för honom att jag hittat min vigselring och snälla gå och köp den. Så villa han överraska mig med det ndra. Carina10 jag tittade oxå mkt på jjhouse men så hittade jag denna, har du någon bild på din klänning? Funderar däremot att skicka efter skor från jjhouse, hur lång levereringstid hade dom?
    ungefär 3-5 veckor för att göra klänningen och ytterligare upp till2 veckor för leverans så säg ca 5-8v vilket brukar vara normalt. så jag borde väl också ha min i sutet av juni, början av juli

denna har jag beställt:

• annie s

Vad fina klänningar!!! Kul att dom kommer levereras ungefär samtidigt :) Lillapia,det tog några dagar innan jag hörde från min säljare oxå men dom väntade väl tills betalningen gått igenom och när jag mailade mina mått och sånt så hörde dom av sig på en gång. Verkar ok iaf

• Carina10
    Här är klänningen jag beställde.

• Carina10
    Jag beställde skorna och räknade med flera veckors tid men de kom efter 3 veckor. Och dom satt med som gjutna.... :)
  • confuzed86

Jag beställde även en tiara från ebay för 50kr :) tog ca 2v

• annie s

Carina10 Jätte fin klänning! Vet inte riktigt hur jag ska göra med skor, om jag ska vänta tills jag fått hem klänningen lr inte. Hade velat se tyget innan så man vet vad som passar.. men då ksnske jag inte hinner få hem dom. Mycket krångel med allt :D Confuzed86: Man hittar mkt fint på ebay. Tradera är inte så dumt heller, väntar på ett halsband där ifrån.

Svar på tråden Brudklänning beställd!!!