• Äldre 10 Apr 11:14
    15519 visningar
    42 svar
    42
    15519

    Tävla och vinn kryssningsfest för tjejgänget

    Ladda upp din sämsta partybild och du har chans att vinna tjejfest hos Birka Cruises

    Har du haft ett misslyckat party och förevigat detta? Då har du chans att vinna en mycket rolig fest. 

    Ladda upp dina bilder här i tråden. Du får ladda upp hur många bilder du vill men måste äga rätten att publicera bilden.


    Tävlingen pågår t.o.m midnatt den 24/4 och vinnarna presenteras här i tråden efter att tävlingen avslutats.


    Lycka till!
    Annelie


     
  • Svar på tråden Tävla och vinn kryssningsfest för tjejgänget
  • Äldre 18 Apr 11:45
    #31
    Katjaknas skrev 2013-04-16 23:28:51 följande:
    Gick inte nu heller... Hur lägger jag in bilden?? Jag laddar upp den men sen försvinner den?!Katjaknas skrev 2013-04-16 23:27:23 följande:Oops, såg nu att min bild inte hade kommit med och denna tillhör alltså inlägg 21...Katjaknas skrev 2013-04-13 18:59:21 följande:Vi hade åkt ner till Göteborg ett helt tjejgäng och verkligen satsat både pengar och tid åt att planera resan i varje detalj och var sååå förväntansfulla men döm om min besvikelse när jag blev riktigt dålig så fort det började bli dags att göra sig i ordning och gå ut så det blev till att ligga kvar på hotellrummet och vinka adjö till alla de andra som gick ut på stan för partaj hela natten... Jag fick mig ett tjusigt pannband i alla fall av de andra innan det var dags för dom att gå ut så att jag skulle känna mig lite festfin i min ensamhet i alla fall
    Hejsan!

    Det kan bero på att det är fel format eller fel storlek.
    Bilden får inte vara större än max 2 MB och måste vara i något av formaten jpg, gif eller png.
    Kolla om det kan vara det som krånglar
  • Äldre 19 Apr 09:18
    #32

    Jag och min bästa kompis var en gång på en fest som var så tråkig att vi verkligen inte klarade av att vara med dem andra. Vi snek oss därför in på toan lite nu och då och hade vår egen karaoketävling med en plattång som microfon.
    Här sjunges Mariah Careys Honey. 

  • juni20­13
    Äldre 20 Apr 09:28
    #33


    Nyår är inte en rolig fest för en skotträdd hund. Lugnande tablett, fetvadd i öronen och hörselkåpor fungerade ett tag- tills någon öppnade fönstret. Resten av kvällen spenderade en rädd och skakande Annabel (hunden) i mitt knä.
  • annagu­stafso­n89
    Äldre 21 Apr 15:00
    #34


    Detta är mina fantastiska vänner som betyder otroligt mycket för mig, och med dem går det inte att ha tråkigt (speciellt inte när alkohol är inblandat)! Dock var denna kväll ett undantag från allt annat då det var min födelsedag, 9 dagar efter att min mamma gått bort, 8 oktober 2012. Helst av allt ville jag inte ens fira någonting så banalt som min födelsedag när min klippa och bästa vän lämnat oss. Men min underbara vänner kom, lagade mat tillsammans med oss, drack lite vin och gjorde kvällen helt okej, undefär så bra som det gick att få det. 

    Annars har jag liksom inga dåliga festkvällar, för alla våra vänner är så otroligt partysugna jämt. Alla dyker alltid upp med ett sjuhelsike partyhumör och bjuder alltid på riktigt sköna blunders som gör att varje festtilfälle är unikt. Men denna kvällen blev som sagt inte som andra, av helt förklarliga skäl. Men jag vill ändå vara en del i denna tävling då jag skulle vilja skämma bort mina fattiga, studerande underbara vänner!

    För att vi alltid har så kul som tillfället klarar av typ!
  • stormh­elen
    Äldre 22 Apr 07:30
    #35


    Jag har velat länge över att lägga upp den här bildn. Men efter att ha talat med personen i fråga så har jag bestämt mig för att göra det.


    Så här avslutades en kväll ute på krogen - på sjukhuset.


     


    Vi och några andra kompisar stod och dansade på dansgolvet, då det plötsligt kommer fram en vilt främmande kille och slår min vän i huvudet med en ölflaska. Den vilt främande killen tyckte att min vän hadde flirtat med hans flickvän vid baren, och tyckte då att det var på sin plats att slå någon i huvudet en ölflaska.


    En kväll som inte avslutades riktigt lika bra som den började...


     

  • Lillla­n
    Äldre 22 Apr 13:29
    #36


    festen började såhär med fin champange


    sedan med misslyckade tatueringar...


    och sedan hamnade champangen på golvet :/ 
  • Äldre 22 Apr 17:30
    #37

    Jag vill nu lägga ut en äckelvarning till att börja med, då min bild längre ner här nog inte faller alla i smaken ;)

    Året var 2011 och det var Halloweenfest planerad. Vi hade, tillsammans med tre vänner, hyrt en kvarterslokal och bjudit in ett gäng vänner till maskerad. Vi hade slagit på stort för att vara oss och investerat i en hel del dekorationer för (för oss åtminstone) dyra pengar. Tex stora skelett som hade lysande ögon och liknande. Vi köpte också in en mängd snacks för en rätt betydligt summa. Föreningen som hyrde ut lokalen till oss gav oss nyckeln på fredag eftermiddag och sa att det var helt okej att börja dekorera lokalen redan då, vilket vi gjorde. Vi ställde i ordning borden, lämnade alla dekorationer och snacks i lokalen. Vi låste in dekorationerna i en garderob där och låste ju sedan ytterdörren.

    När vi sedan kommer till lokalen på lördagen, ganska sent för vi hade ju hunnit ordna så mkt redan på fredagen, så är allt borta. Alla dekorationer, alla snacks och alla borden står på ett helt annat sätt än vi lämnat dom. Det är dessutom inte så ordentligt städat längre. Vi försöker få tag på ansvariga och lyckas tillslut luska ut att dom "sista minuten"-uthyrt lokalen till någon som också skulle ha halloweenfest på fredagen. Vem hade dom ingen aning om, då ingen var på kontoret och inte hade möjlighet att åka in dit. Så, vi står alltså där med ca 2 timmar kvar till gästerna kommer och helt utan dekorationer och snacks. Jag sätter då igång och försöker göra det bästa av det hela, köper lite ny "spindelväv" och försöka fixa med vad som finns samt att jag springer och köper nya snacks.

    När gästerna sen väl dyker upp, så visar det sig att nästan ingen som jag och maken bjudit in kan komma. Ytterst få, men våra tre vänners vänner dyker åtminstone upp. Två av våra vänner hamnar dessutom i en dispyt, vilket jag och maken får skulden för av våra vänners vänner eftersom det var vi som bjöd in dom.

    Jag har dessutom, på begäran och önskan av våra tre vänner, ordnat med lite lekar och liknande till festen. När det väl är dags för att leka, så försvinner vännerna och jag står där med ett gäng okända människor och ska vara lekledare. Det resulterar ju inte att jag aldrig kan vara med och leka och blir den enda som "missar festen" när jag ensam får förbereda och ordna allt. Vilket vi i förväg hade bestämt att vi gemensamt skulle hjälpas åt med.

    Maken får dessutom ett upprörande samtal, så han försvinner bort i telefon och ramlar och slår upp knäet riktigt, riktigt ordentligt och blir borta en lång stund. Då får jag, som ska ha koll på allt och alla, sköta alla lekar, snacks, musik samt att avvisa oinbjudna gäster också bege mig ut för att se om jag kan hitta maken. Tillslut kommer han ju och har då slagit sig gul och blå. Bilden nedan är på hans ena knä från kvällen, men det var inte den enda skadan han fick, och på bilden ser det rätt hyffsat ut dessutom.

    Vid 22-tiden är jag helt slutkörd. Jag är trött, spik nykter och har fått ordentlig huvudvärk samt halsont, så makens syster kommer och hämtar mig och skjutsar hem mig. Väl hemma tar det en timma av få av sig kostymen, så vi som sagt gått "all in" det här året. Det var ju så många vänner till oss som absolut skulle komma (som inte dök upp) och vi hade ju köpt så mkt dekorationer och fått tag på en bra lokal osv. Innan alla fejk-sår och blod var borta och jag kommit mig ur brudklänningen som jag spenderat en vecka med att färga och klippa och sy om och ordna, så hade jag börjat känna mig ännu sämre. Det visade sig att jag under kvällen fått feber.

    Innan jag åkte, så lovade resterande av arrangörerna som var kvar, att dom skulle städa och ställa tillbaka allt innan dom åkte hem för natten. Maken stannade kvar eftersom ett fåtal av våra vänner var kvar och han ville inte lämna dom i sticket, trots att han nog borde ha åkt hem (eller till akuten) och pysslat om sina sår. När kvällen väl var över, så var det maken och en av dom andra tre vännerna som stannade och städade bäst dom kunde. Dom gav dock upp när klockan blev alldeles för mkt och maken hade för ont.

    Dagen efter, så väcks vi av ett samtal av dom som har lokalen, dom hade blivit hänvisade, av en annan vän som var med och hyrde, till oss. Det skulle tydligen vara barnkalas i lokalen om två timmar och den var inte städad. Jahopp, vi fick inte tag på någon av dom andra, men vi hade fått ett sms av den vännen att han hade lämnat nyckeln till lokalen i vår brevlåda, för han var tvungen att åka iväg på ett viktigt ärende över dagen (han skulle till grannstaden och träffa en tjej). Det var sagt att han och den andra vännen, dom två som inte stannade kvar och städade på natten, skulle städa det sista på förmiddagen efter. Det var ju bara för oss att åka dit och städa upp det hela. Jag med hög feber och maken med väldigt ont i benet/benen.

    Sedan låg jag i halsfluss ett par veckor, som sedan övergick till bihåleinflammation och kulminerade i akut öroninflammation och sprucken trumhinna lagom till julafton. Maken har än idag problem med knäet och ett fint ärr. Vi har inte fått tillbaka sakerna som försvann, så det var en hel del pengar i sjön. Ja, samt att vi blev av med en handfull vänner i samband med den festen. Vi har inte haft någon fler fest efter det, med undantag för vår första bröllopsdag.

    Jag ber om ursäkt för mitt väldigt långa inlägg och inser att i stort sett ingen kommer orka läsa det, men ohoj vad skönt det var att äntligen få skriva av sig om den totalt misslyckade festen! Speciellt eftersom detta dessutom är en tävling för bilder ;) Så.. här nedan kommer alltså bilden som jag varnade för ovan. Den enda bilden vi har från/i samband med den värsta festen jag varit med om.



  • Äldre 23 Apr 01:31
    #38

    humm, får se, mina vanliga party bilder blir konstiga...Skäms här får ni en blick till hur man sover samt gör reklam för tandkräm? Tungan ute



  • Äldre 25 Apr 12:42
    #39

    Tack för era bidrag! Solig
    Jag återkommer med juryns beslut så håll koll i tråden!

  • Äldre 25 Apr 13:10
    #40

    Då är det dags att presentera vinnaren! Skål
    Ett stort grattis till Kaffegrus som har vunnit en kryssning för tjejgänget.

    Det gjorde du med denna bild:


    Kaffegrus skrev 2013-04-13 19:20:42 följande:


    Och mde bild då...
    Inboxa din adress, mejladress och mobilnummer till mig så snart som möjligt.
    Vi måste ha dina uppgifter inom en vecka annars går tyvärr vinsten vidare
    Grattis!! Solig
  • Aniara­4
    Äldre 25 Apr 15:17
    #41

    Grattis Kaffegrus! Hoppas du tar med dig kompisen som fick en sån trist 25-årsfest!

  • Äldre 26 Apr 19:01
    #42
    Aniara4 skrev 2013-04-25 15:17:29 följande:
    Grattis Kaffegrus! Hoppas du tar med dig kompisen som fick en sån trist 25-årsfest!
    Instämmer 
Svar på tråden Tävla och vinn kryssningsfest för tjejgänget