• Webbredaktör Annelie

Tävla och vinn kryssningsfest för tjejgänget

Ladda upp din sämsta partybild och du har chans att vinna tjejfest hos Birka Cruises

Har du haft ett misslyckat party och förevigat detta? Då har du chans att vinna en mycket rolig fest. 

Ladda upp dina bilder här i tråden. Du får ladda upp hur många bilder du vill men måste äga rätten att publicera bilden.

Tävlingen pågår t.o.m midnatt den 24/4 och vinnarna presenteras här i tråden efter att tävlingen avslutats.

Lycka till!
    Annelie

• Svar på tråden Tävla och vinn kryssningsfest för tjejgänget
  • Katjaknas

Vi hade åkt ner till Göteborg ett helt tjejgäng och verkligen satsat både pengar och tid åt att planera resan i varje detalj och var sååå förväntansfulla men döm om min besvikelse när jag blev riktigt dålig så fort det började bli dags att göra sig i ordning och gå ut så det blev till att ligga kvar på hotellrummet och vinka adjö till alla de andra som gick ut på stan för partaj hela natten... Jag fick mig ett tjusigt pannband i alla fall av de andra innan det var dags för dom att gå ut så att jag skulle känna mig lite festfin i min ensamhet i alla fall

• Kaffegrus

Åh, jag har ju varit på allt för många fester där det gått riktigt fel:

Här skulle min kompis ta med sig sin nya pojkvän, som hon håller i, och hans kompis på besök för ett glas vin. Hur det kom till detta, kan jag faktisk inte förklara...
  • Kaffegrus
    Kaffegrus skrev 2013-04-13 19:00:07 följande:
    Åh, jag har ju varit på allt för många fester där det gått riktigt fel:

Här skulle min kompis ta med sig sin nya pojkvän, som hon håller i, och hans kompis på besök för ett glas vin. Hur det kom till detta, kan jag faktisk inte förklara...
    Festen i sig själv kan med närmre eftertanke inte kallas mislyckad, men det var inte detta min kompis hade tänkt hon skulle göra med sin nya pojkvän när hon skulle visa upp honom.
  • Kaffegrus

Min kompis (med kronan) fyllde 25 år, bjöd över 70 personer, fixade underhållning och hyrde en lokal med DJ och allt. Vi blev till slut fem personer. Här dansas en sympatidans med väldigt liten entusiasm..

• Kaffegrus
    Kaffegrus skrev 2013-04-13 19:19:20 följande:
    Min kompis (med kronan) fyllde 25 år, bjöd över 70 personer, fixade underhållning och hyrde en lokal med DJ och allt. Vi blev till slut fem personer. Här dansas en sympatidans med väldigt liten entusiasm..

Och mde bild då...
  • Kaffegrus

Firmafest för flera år sedan.
    Bild 1 är alla glada och dansar och har trevligt, Bild 2 kommer tre oinviterade, som vi ännu inte fått reda på vem var och klär av sig, Bild 3 tar dem över dansgolvet och festen dör då ingen tycker det är roligt, utan bara osmakligt, Bild 4  de oinviterade gästerna tar av.. :-S

En av dem mest märkliga festupplevelser jag haft.. Det började sjukt bra, men klockan 22 var den död.
  • Wirada

Hade lokalfest för några år sedan i en stuga för nära och kära. Ungfär när festen var slut då kom några ungdomar i ålder 17-19 och förstörde en del av stugan. Toaletterna, handfatet  och speglarna var sönder. Ingen såg vem det var så kunde inte anmäla.. Fick istället betala 4000 för alltihop... Sämsta festen.

• Stine81

Den tråkigaste festen jag har varit på var en 35års fest med Twilight quiz! ( Det var en man som fyllde år)  Min svägerska och jag tappade intresset rätt snabbt och börja fåna oss framför kameran. Här ser ni resultatet :)

• Katjaknas

Oops, såg nu att min bild inte hade kommit med och denna tillhör alltså inlägg 21...Katjaknas skrev 2013-04-13 18:59:21 följande:Vi hade åkt ner till Göteborg ett helt tjejgäng och verkligen satsat både pengar och tid åt att planera resan i varje detalj och var sååå förväntansfulla men döm om min besvikelse när jag blev riktigt dålig så fort det började bli dags att göra sig i ordning och gå ut så det blev till att ligga kvar på hotellrummet och vinka adjö till alla de andra som gick ut på stan för partaj hela natten... Jag fick mig ett tjusigt pannband i alla fall av de andra innan det var dags för dom att gå ut så att jag skulle känna mig lite festfin i min ensamhet i alla fall

• Katjaknas

Gick inte nu heller... Hur lägger jag in bilden?? Jag laddar upp den men sen försvinner den?!Katjaknas skrev 2013-04-16 23:27:23 följande:Oops, såg nu att min bild inte hade kommit med och denna tillhör alltså inlägg 21...Katjaknas skrev 2013-04-13 18:59:21 följande:Vi hade åkt ner till Göteborg ett helt tjejgäng och verkligen satsat både pengar och tid åt att planera resan i varje detalj och var sååå förväntansfulla men döm om min besvikelse när jag blev riktigt dålig så fort det började bli dags att göra sig i ordning och gå ut så det blev till att ligga kvar på hotellrummet och vinka adjö till alla de andra som gick ut på stan för partaj hela natten... Jag fick mig ett tjusigt pannband i alla fall av de andra innan det var dags för dom att gå ut så att jag skulle känna mig lite festfin i min ensamhet i alla fall

Svar på tråden Tävla och vinn kryssningsfest för tjejgänget