Vilken ska jag välja.... *beslutsångest*
Ja, som sagt, beslutsångest... Jag vill ha en enkel klänning och har fastat för de här tre, Nr 1 och 2 är samma klänning. Vad tycker ni??
Trean!
Haha! Nu är det nästan så att jag ångrar att jag la ut dem här och frågade! ;) Innan jag la hit dem hade jag nästan bestämt mig för ettan, men kanske kanske trean... Min gubbe tycker absolut ettan... Ja, det här blev inte lätt!! :) Vad jag tycker mest om på ettan är knapparna bak och den har ett släp att hänga på... Kände mig ganska "smal" i den oxå. Och trean, ja, den kändes oxå så bra!!
Du måste ju gå på magkänslan tycker jag och säger den ettan, så är det ettan du ska ha. Oavsett vad vi här tycker :) Men jag förstår att det blir svårt om man lutat åt en klänning och sedan säger alla andra (här på BT i detta fallet) något annat. Som sagt, stå på dig och välj den du tycker bäst om och känner dig finast i :)
Ja jag håller med daniiel...
Du ska ha den du gillar bäst.
Det här är väl problemet om man vill lägga ut bilder för att få det man själv känner bekräftat. Eftersom det inte är säkert att andra ser ens kropp och modell på samma sätt som man själv
Jag jobbar (sen ett halvår tillbaka bara så jag är inget proffs) i en butik som säljer kläder till tjejer som är lite större.
Och ibland är det helt chockerande vilken kroppsuppfattning vissa har.
Det finns dom som klämmer in sig i dom minsta storlekarna vi har även om dom borde ha 2 storlekar större "bara för att dom får plats i dom" och dom inser inte att det får dom att se större ut i många fall.
Men sen har vi ju exempelvis dom som kommer in och har jättefina smala ben, men dom har mage (klassisk äppelform).
De flesta av dessa inser inte att dom har jättesnygga ben, utan dom ser bara den stora magen...
Man hänger ofta upp sig på något med sin egen kropp och har svårt att se hur andra ser den
Jag tycker att trean ger dig finast kroppsform.
Men om du gillar ettan bäst så kommer du att stäcka lite extra på dig och stråla lite mer på er dag. Och det är vackrare än någon klänning
3:an var jättefin på dig...
om du vill markera midjan lite mer finns det jättesnygga band med strass eller en blomma som man kan ha för att piffa upp lite.
lägger upp en länk (OBS ! dessa är dyra finns i alla prisklasser. bara så du får ett hum)
www.jennypackham.com/collections/all
3:an! Jag tycker den är finast och sitter finast på dig. För den markerar din kropp bäst av de klänningar du har lagt upp.
Jag tyckte om 4 med rätt skor och rätt längd.
Jag röstar för nr 3 :) Lycka till!
Jag tycker att den då du har sjalen är finast
1:an är snyggast på dig. Trean har för mycket tygdrapering som stör.
Om du som sett alla på riktigt tycker 1:an så borde du ta den. Lycka till !
Jag la ju ut bilderna själv, med tanken att ni skulle hjälpa mig, men jag erkänner att jag hade hoppats att ni skulle vara mer inne på mitt spår!! ;)
Mn nu har jag bestämt mig, jag ringer imorgon och säger att jag vill ha 1:an!! Jag kan inte riktigt sätt afingret på det ,men av nån anledning kan jag inte riktigt släppa den. Att sen gubbe tycker att den var finast på mig, hjälper säkert till! :) Men stort tack för all hjälp.
Och Chicita, TACK för de orden, de värmde. Jag har jobbat med min vikt länge, och gått från en stl 48/50 till en stl 40/42, jag vet att jag inte ser så tjock ut som jag känner mig, men det är svårt att inse...
Nu till en annan fråga, jag behöver en sån där hålla-in-fläsket-body, som jag har hört är så bra, men finns det sådanna utan axelband??
3an, mycket smickrande
TRE!!!!!!
Men hörrni... TS har ju skrivit att hon bestämt sig nu för ettan.
Då finns väl ingen anledning att fortsätta trycka på att trean är bättre?
Jepp, nu är kläningen beställd!! Och det känns SÅ rätt!! :)
Kan man på nåt sätt ta bort det här inlägget nu...??
Jepp, nu är kläningen beställd!! Och det känns SÅ rätt!! :)
Kan man på nåt sätt ta bort det här inlägget nu...??