• linda 86
    Äldre 19 Jan 12:44
    7557 visningar
    27 svar
    27
    7557

    20/7-13

    Är det någon mer som gifter sig den 20 juli?

  • Svar på tråden 20/7-13
  • Äldre 5 May 01:08
    #11

    Ja, vi köpte min ring i Antwerpen eftersom vi bodde i Belgien i höstas. Det är en ring i vitt guld med diamanter. Min framtida man ska bara ha sin förlovningsring. Mellanstort bröllop kanske man kan säga, vi är nu nere på 79 gäster men räknar med att några till tackar nej :P I Skellefteå blir bröllopet. Ni då? Stort el litet?

  • linda 86
    Äldre 5 May 07:56
    #12

    Samma här ett mellanstort ca 80 gäster tror jag 65 som svarat men osa är 1/6. Vi gifter oss i Borlänge. Har ni buffé eller annat med maten?? Vi ska ha trerätters middag. Kommer ni ha solosångare i kyrkan?? Jag har bestämt mig för 2 låtar men funderar på 3 eller blir det för mycket???

  • Äldre 5 May 11:19
    #13


    Mina ringar :)  Vi ska ha buffé med snittar som förrätt till champagnen och bara tårta till efterätt, tror folk blir tillräckligt mätta när de får ta hur mycket mat de vill :P

    En av mina bästa vänner ska sjunga en sång i kyrkan, plus eventuellt nån som spelar ett stycke på piano. Vi vill nog inte ha så lång ceremoni i kyrkan, men de kanske ni vill ha? Är ju trevligt med framträdanden i kyrkan. 
  • linda 86
    Äldre 5 May 14:22
    #14

    Jätte fina ringar! Vi ska också ha snittar vid champangen. Vad ska ni ha för sång? Dom vi har bestämmt är utan dina andetag med Kent och endless love med vaorius artists.

  • Äldre 6 May 08:25
    #15

    Vi ska också ha Utan dina andetag :)

  • Eddans
    Äldre 6 May 08:29
    #16

    Vi gifter oss också 20/7 :)

    Hjälp vad mkt ni fixat ;) Vi har väl i och flr sig mkt fixat vi med...

    Vad menar ni med vilken sång? Brudvals? I kyrkan? :) 

  • Äldre 6 May 10:39
    #17

    I kyrkan ja. Brudvals blir en sång av robbie williams. Var gifter ni er och vad för sorts bröllop?

  • linda 86
    Äldre 6 May 12:30
    #18

    Vad roligt den är så bra! Brudpars kommer vi dansa till I wanna grow old whit you ingen riktig vals låt men vi ska ha den ändå :)

  • Äldre 20 May 14:30
    #19

    Hallå Brudar! nu är det bara 2 månader kvar! Hur känns det för er? hur ligger ni till i planeringen?

  • Äldre 20 May 14:44
    #20

    Heeeej tjejer!

    Det börjar bil lite nervöst! =) Jag har koll på det mesta, finslipar festprogram ska bara välja en låt att dansa till och sen göra upp alla detaljer.

    Hur känns det för er? Vad har ni kvar att göra? 

  • linda 86
    Äldre 21 May 17:20
    #21

    Börjar bli nervöst!! Håller på med festprogram och tränar vals :) Har ni haft möhippa eller svenska än??

  • Äldre 22 May 13:04
    #22

    Nej, men jag tror att jag vet när det kommer bli. Har du haft hippa än?

  • linda 86
    Äldre 22 May 20:30
    #23

    Nej jag har inte haft det heller, men det kommer!

  • Äldre 17 Jun 11:00
    #24

    Nu har jag haft möhippa! Trodde att den skulle ske i hemstaden där bröllopet ska stå. Istället flög dom ner och ordnade den bästa dagen för mig, vilken tur man har med så fantastiska vänner samt ett bröllop att se fram emot! Hur går det för er, har ni haft hippor?

  • linda 86
    Äldre 22 Jun 15:24
    #25

    Jag har också haft möhippa den 15 juni kom dom till mitt jobb och hämtade mg hade en super dag!

  • Eddans
    Äldre 11 Aug 22:12
    #26

    nöjda me er dag?? :)

  • linda 86
    Äldre 25 Aug 20:10
    #27

    Super nöjd det kunde inte bli bättre :) ni då??

Svar på tråden 20/7-13