• Äldre 3 May 13:32
    7565 visningar
    27 svar
    27
    7565

    20/7-13

    Vi gifter oss också det datumet! Hur går det för alla? nån som har nått bra bröllopstips att dela med sig av som man kanske inte tänker på?

  • Äldre 4 May 09:26
    #9

    Det går bra, allt är klart mer eller mindre (tror jag). Nu funderar jag på fotografering av gästerna samt om jag ska göra en tandblekning eller inte :)Vad kul med ringarna, hur ser de ut?  

  • Äldre 5 May 01:08
    #11

    Ja, vi köpte min ring i Antwerpen eftersom vi bodde i Belgien i höstas. Det är en ring i vitt guld med diamanter. Min framtida man ska bara ha sin förlovningsring. Mellanstort bröllop kanske man kan säga, vi är nu nere på 79 gäster men räknar med att några till tackar nej :P I Skellefteå blir bröllopet. Ni då? Stort el litet?

  • Äldre 5 May 11:19
    #13


    Mina ringar :)  Vi ska ha buffé med snittar som förrätt till champagnen och bara tårta till efterätt, tror folk blir tillräckligt mätta när de får ta hur mycket mat de vill :P

    En av mina bästa vänner ska sjunga en sång i kyrkan, plus eventuellt nån som spelar ett stycke på piano. Vi vill nog inte ha så lång ceremoni i kyrkan, men de kanske ni vill ha? Är ju trevligt med framträdanden i kyrkan. 
  • Äldre 6 May 08:25
    #15

    Vi ska också ha Utan dina andetag :)

  • Äldre 6 May 10:39
    #17

    I kyrkan ja. Brudvals blir en sång av robbie williams. Var gifter ni er och vad för sorts bröllop?

  • Äldre 20 May 14:30
    #19

    Hallå Brudar! nu är det bara 2 månader kvar! Hur känns det för er? hur ligger ni till i planeringen?

  • Äldre 22 May 13:04
    #22

    Nej, men jag tror att jag vet när det kommer bli. Har du haft hippa än?

  • Äldre 17 Jun 11:00
    #24

    Nu har jag haft möhippa! Trodde att den skulle ske i hemstaden där bröllopet ska stå. Istället flög dom ner och ordnade den bästa dagen för mig, vilken tur man har med så fantastiska vänner samt ett bröllop att se fram emot! Hur går det för er, har ni haft hippor?

Svar på tråden 20/7-13