Annorlunda klänning - vilken är finast?
Jag vill inte ha en helvit klänning, utan någon mer annorlunda. Har hittat dessa tre på Landybridal, men har jättesvårt att välja! :) Färgtemat kommer vara vit/svart/röd på dukning och annat.
1.
2.
3.

Jag vill inte ha en helvit klänning, utan någon mer annorlunda. Har hittat dessa tre på Landybridal, men har jättesvårt att välja! :) Färgtemat kommer vara vit/svart/röd på dukning och annat.
1.
2.
Jag röstar på ettan eller trean, trean ser ju mest "bröllopsklänning-akig" ut tycker jag. Efter att ha sett att detaljerna på ettan inte var särskilld snygga skulle jag definitivt ta trean, den var hur snygg som helst!!!!
ETTAN =)
Av dina tre förslag gillar jag trean mest, kändes mest bröllopsaktig i min smak. Men daniiels förslag om den prickiga gillar jag också. Jättesöt klänning!
Jag röstar på daniiels förslag
Av dom tre som du TS, la upp så gillade jag ettan bäst, men inte hur dom har gjort med applikationerna. Om det hade varit brodyr direkt på klänningen så hade jag röstat för den. Men inte som det ser ut nu.
Om jag väljer den här som daniiel tipsade om:
Behöver jag ha underkjol med ring då? Kanske blir snyggast om den får "hänga" som klänning nr 1?
Jag tror och tycker inte att du behöver ha en underkjol med en ring till den klänningen om du inte vill. Den kan nog bli väldigt fin om den får hänga lite mer som första klänningen i TS :) Det var så jag tänkte när jag tipsade om den.