• Äldre 21 Jun 09:22
    6006 visningar
    38 svar
    38
    6006

    Midsommartävling!

    Midsommar!
    Små grodorna, sill och potatis och förhoppningsvis massor med sol. Underbart! Solig

    Hur firar du midsommar?
    Lägg in ett foto i tråden som visar hur du firar midsommar.
    Du måste äga rätten att publicera bilden.

    Då är du med och tävlar om ett kit med KMS Califorina Schampoo, balsam, moist repair och hairplay sea salt spray från Tendenz.
    www.tendenz.se/

    Tävlingen pågår t.om midnatt 27/6.

    Lycka till och trevlig midsommar! Solig

  • Svar på tråden Midsommartävling!
  • Äldre 27 Jun 09:54
    #21


    Jag och sambon tog oss en fisketur på midsommar.. Men inga napp blev de..
  • 2 0 1 2
    Äldre 27 Jun 12:39
    #22

    Oj, jag visste inte att man fick lägga in flera bilder...

  • Oniq
    Äldre 27 Jun 12:46
    #23

    Midsommar är hos oss ofta förknippat med folkdräkt vilket sonen hade en helt egen tolkning av



    (leksandsmössan skulle vara på i allafall)

    /Spidermas
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Äldre 27 Jun 12:55
    #24
    Oniq skrev 2012-06-27 12:46:45 följande:
    Midsommar är hos oss ofta förknippat med folkdräkt vilket sonen hade en helt egen tolkning av 

    (leksandsmössan skulle vara på i allafall)

    /Spidermas
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Äldre 27 Jun 18:19
    #25
    2 0 1 2 skrev 2012-06-27 12:39:30 följande:
    Oj, jag visste inte att man fick lägga in flera bilder...
    Nej, jag uppfattade det också som att man bara fick tävla med en bild, så du är inte ensam iaf :)
  • Äldre 27 Jun 18:27
    #26
    2 0 1 2 skrev 2012-06-27 12:39:30 följande:
    Oj, jag visste inte att man fick lägga in flera bilder...
    daniiel skrev 2012-06-27 18:19:00 följande:
    Nej, jag uppfattade det också som att man bara fick tävla med en bild, så du är inte ensam iaf :)
    Jag tror att det bara är en bild som gäller i den här tävlingen eftersom det står så här i TS:
    "Lägg in ett foto i tråden som visar hur du firar midsommar.

    Men alla tidigare tävlingar jag varit med i så har man fått lägga in hur många bilder som helst, så det finns säkert flera som inte läst ordentligt utan bara trott att det varit som dom andra gångerna Flört 
  • Äldre 27 Jun 18:29
    #27
    Chicita skrev 2012-06-27 18:27:37 följande:
    daniiel skrev 2012-06-27 18:19:00 följande:
    Nej, jag uppfattade det också som att man bara fick tävla med en bild, så du är inte ensam iaf :)
    Jag tror att det bara är en bild som gäller i den här tävlingen eftersom det står så här i TS:
    "Lägg in ett foto i tråden som visar hur du firar midsommar." 

    Men alla tidigare tävlingar jag varit med i så har man fått lägga in hur många bilder som helst, så det finns säkert flera som inte läst ordentligt utan bara trott att det varit som dom andra gångerna Flört 
    Precis därför jag tolkade det som att man bara får tävla med en bild också. Men som du säger, alla andra bildtävlingar jag sett har man fått lägga in hur många man vill, så jag tror också att det kan vara så att några kör på som "vanligt" så att säga :)
  • Äldre 27 Jun 18:35
    #28
    daniiel skrev 2012-06-27 18:29:40 följande:
    Precis därför jag tolkade det som att man bara får tävla med en bild också. Men som du säger, alla andra bildtävlingar jag sett har man fått lägga in hur många man vill, så jag tror också att det kan vara så att några kör på som "vanligt" så att säga :)
    Precis, jag tog bara med ditt meddelande där för att det var en del i frågeställningen Glad
    Jag tror inte att någon blir diskad för att dom lägger ut mer än en bild, men der lär bara vara en av bilderna som är med och tävlar antar jag...
  • 2 0 1 2
    Äldre 27 Jun 21:53
    #29
    Chicita skrev 2012-06-27 18:35:20 följande:
    Precis, jag tog bara med ditt meddelande där för att det var en del i frågeställningen Glad
    Jag tror inte att någon blir diskad för att dom lägger ut mer än en bild, men der lär bara vara en av bilderna som är med och tävlar antar jag...
    Fast då borde ju varje tävlande i så fall välja med vilken bild vederbörande vill tävla?
  • Äldre 27 Jun 22:00
    #30
    2 0 1 2 skrev 2012-06-27 21:53:45 följande:
    Fast då borde ju varje tävlande i så fall välja med vilken bild vederbörande vill tävla?
    Det är väl kanske en fråga som ska ställas till den som startade tråden Flört
    Jag bestämmer ju inte det liksom 
  • 2 0 1 2
    Äldre 27 Jun 22:08
    #31
    Chicita skrev 2012-06-27 22:00:51 följande:
    Det är väl kanske en fråga som ska ställas till den som startade tråden Flört
    Jag bestämmer ju inte det liksom
    Det var mer ett resonemang från min sida. inte någon bön åt ditt håll
  • Äldre 27 Jun 22:12
    #32
    2 0 1 2 skrev 2012-06-27 22:08:56 följande:
    Det var mer ett resonemang från min sida. inte någon bön åt ditt håll
    Ok.
    Jag såg ingen anledning att diskutera frågan eftersom ingen av oss kan påverka utgången, så därför såg jag ingen anledning att referera till mig Flört 
    Men vi får väl helt enkelt vänta och se vad TS säger sen Glad 
  • 2 0 1 2
    Äldre 27 Jun 22:36
    #33
    Chicita skrev 2012-06-27 22:12:44 följande:
    Ok.
    Jag såg ingen anledning att diskutera frågan eftersom ingen av oss kan påverka utgången, så därför såg jag ingen anledning att referera till mig Flört
    Men vi får väl helt enkelt vänta och se vad TS säger sen Glad
    Jao.
  • Äldre 28 Jun 09:37
    #34

    Tack för alla fina härliga midsommarbilder! Solig
    Hoppas att ni alla fick en underbar midsommar och att det inte regnade alltför mycket på er!

    Vinnare blev:


    aviman skrev 2012-06-23 22:35:57 följande:
    Såhär firar vi!
    På stugan som gått i generationer, framför en brasa med allsång av svenska låtar i midnattssolen tillsammans med familj, vänner och blivande män Hjärta


    Motivering: En bild som visar på något av det viktigaste med midsommaren nämligen gemenskap och glädje att träffas och umgås. Vädret behöver inte vara på topp så länge som humöret är det! Solig

    Ett stort grattis till vinsten!
    Inboxa dina kontaktuppgifter till mig så kommer vinsten på posten.
  • caruba
    Äldre 28 Jun 09:50
    #35
    aviman skrev 2012-06-23 22:35:57 följande:
    Såhär firar vi!
    På stugan som gått i generationer, framför en brasa med allsång av svenska låtar i midnattssolen tillsammans med familj, vänner och blivande män Hjärta


    Grattis. =0)
  • aviman
    Äldre 28 Jun 13:20
    #36
    Forumvärd skrev 2012-06-28 09:37:08 följande:
    Tack för alla fina härliga midsommarbilder! Solig
    Hoppas att ni alla fick en underbar midsommar och att det inte regnade alltför mycket på er!

    Vinnare blev:Motivering: En bild som visar på något av det viktigaste med midsommaren nämligen gemenskap och glädje att träffas och umgås. Vädret behöver inte vara på topp så länge som humöret är det! Solig

    Ett stort grattis till vinsten!
    Inboxa dina kontaktuppgifter till mig så kommer vinsten på posten.
    WIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Superglad! :D :D Tack! Inboxar uppgifterna på en gång SoligSkrattande{#emotions_dlg.flower}
  • aviman
    Äldre 28 Jun 13:21
    #37
    caruba skrev 2012-06-28 09:50:14 följande:
    Grattis. =0)
    TACK! Skrattande
  • Äldre 28 Jun 15:31
    #38

    Grattis Skrattande

Svar på tråden Midsommartävling!