• Forumvärd

    Det lilla läckra under brudklänningen. Hur tänker du?



    Det här med det lilla extra under brudklänningen-  läckra underkläder Solig
    Hur tänker ni där?
    Ska det vara praktiskt och se bra ut utanpå d.v.s hålla in, lyfta upp och smita åt?
    Eller är det viktigaste att det är snyggt och läckert i sig?
    Berätta i tråden.
    Rösta även på det set av underkläder som du gillar mest.

    Bild 1-4. 1 längst till vänster och 4 längst till höger.

    Rösta och berätta i tråden Solig
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Det lilla läckra under brudklänningen. Hur tänker du?
  • JuliBrud89

    1 och 3 :) Kommer bli mer 3 før mig fast med strumhållare!

  • MsChevy

    När kvällen är avslutad och bröllopsnatten väntar kommer jag byta till nåt läckert under, men beroende på hur väl klänningen formar o stramar åt oönskade chipsmuskler, kommer jag ha shape underwear på dagen. Sen innan det är dax att lämna lokalen smiter jag undan, får hjälp av med klänningen, byter underkläder till nåt läckert så mannen får sig en glad överraskning när klänningen faller.
    OskyldigEventuellt byter jag klänning på festen så jag kan dansa, men det beror oxå på hur brudklänningen är. Hehe, många "om" här...

  • Ekna

    Tyckte alla var super snygga och hade kunnat tänka mig dom alla men ska man tänka både praktiskt och snyggt tar ettan priset en body ger ju en lite snyggare figur och de är så grymt sexigt tycket jag =) Sen beror de ju helt på vad man ska ha över.


  • Anneli256
    Ekna skrev 2012-05-24 22:37:27 följande:
    Tyckte alla var super snygga och hade kunnat tänka mig dom alla men ska man tänka både praktiskt och snyggt tar ettan priset en body ger ju en lite snyggare figur och de är så grymt sexigt tycket jag =) Sen beror de ju helt på vad man ska ha över.
    håller med dig.. det hade jag tänkt mig faktiskt men det funkar inte med min klänning.
  • gbg2012
    Anneli256 skrev 2012-05-24 08:11:51 följande:
    Visst är det så att bekvämt uteslute inte att det är snyggt och sexigt. Hittade tyvärr ingen bh som passade under klänningen..men eftersom jag har korsettliv så behövs det inte. Däremot har jag sexiga spetstrosor..som är bekväma och strumpebandshållare och tunna strumpor till det :)
    ja precis! =) Men jag fick leta länge, var tvugen att ha bh eftersom klänningen att går att snöra-inget korsettliv. 

    Var väldigt glad när jag väl hittade. 

     
  • niriel

    Jag tänker också bekvämt! Det är ändå (för min del) juli vi pratar om, det kan mycket väl vara hysteriskt varmt och då är den där lilla sexiga trosan kanske inte så himla sexig ändå när det väl är kväll. Sen tänker jag som Ekorren, byta till något snyggare/sexigare när man väl ska skala av sig brudklänningen..

  • LovelyNr1

    Gillar nr 1! Verkligen min uppfattning om romantisk under på sin stora dag!!

  • Estelle

    Vad jag kan tänka mig ha (jag har tagit hänsyn till min "kroppsform" så dem sitter "bra"):

     '

  • sandraochdaniel
    gbg2012 skrev 2012-05-23 14:39:15 följande:
    bekvämt och snyggt! Hittade en superfin clavin klein axenbandlös bh som lyfte upp med lite vitt spets, sköna vita spetstrosor i samma märke och strumpenadshållare. Sedan fina genomskinliga strumpor med vit kant. Super nöjd! =)
    låter exakt som det jag ska ha under! BHn var helt fantasisk! Köpte mitt på Twilfit
  • Snosen

    Bild nr 2... Hon ser inte speciellt bekväm eller nöjd ut i sin! Bara sur

  • Viii

    Gillar de alla, men på min bröllopsdag kommer de bli bekvämt/praktiskt under klänningen och sen kommer jag byta om under till nå lite mer romantiskt när klänningen åker av är tanken Glad

  • Silme

    Röstade på annat. Eftersom jag har inbyggd korsett i klänningen kommer det bara att bli ett par sköna trosor som andas och inte samlar på sig massa rumpsvett (gifter mig i mitten på augusti). Tanken är att byta om till något mer läckrare (dock inget liknande bilderna, gillade inte någon av dem) när vi landat i sviten. Om jag orkar...


  • Lenblo

    Jag letade i månader efter något lämpligt sexigt RÖTT att ha under brudklänningen.  ALLA butiker hade snöat in på vitt och ljusrosa. Det är inte alla brudar som har så tunnt tyg i klänningen att det syns igenom...

  • 1700tal

    Köpte ett set på twilfit (deras eget märke) med axelbandslös BH + hipstertrosor i spets som var både otroligt vackert och väldigt bekvämt. Så det blir perfekt! Sen köpte jag vita stayups med spetskant, kan inte va barfota i skorna och gillar inte strumpbyxor som går upp i midjan.

  • SaraJoakim
    Silme skrev 2012-05-26 23:03:14 följande:
    Röstade på annat. Eftersom jag har inbyggd korsett i klänningen kommer det bara att bli ett par sköna trosor som andas och inte samlar på sig massa rumpsvett (gifter mig i mitten på augusti). Tanken är att byta om till något mer läckrare (dock inget liknande bilderna, gillade inte någon av dem) när vi landat i sviten. Om jag orkar...
    Samma här! Vi har med sommarbröllop och jag kan tänka mig att man vill byta om till något frächt efter att ha strassat och valsat runt hela dagen ;)
Svar på tråden Det lilla läckra under brudklänningen. Hur tänker du?