• Forumvärd

    Det lilla läckra under brudklänningen. Hur tänker du?



    Det här med det lilla extra under brudklänningen-  läckra underkläder Solig
    Hur tänker ni där?
    Ska det vara praktiskt och se bra ut utanpå d.v.s hålla in, lyfta upp och smita åt?
    Eller är det viktigaste att det är snyggt och läckert i sig?
    Berätta i tråden.
    Rösta även på det set av underkläder som du gillar mest.

    Bild 1-4. 1 längst till vänster och 4 längst till höger.

    Rösta och berätta i tråden Solig
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Det lilla läckra under brudklänningen. Hur tänker du?
  • SaraJohanna


    Kör enbart på bekvämt och osynligt under klänningen, så det blir en hudfärgad axelbandslös Wonderbra och kanske ett par bekväma (men ändå fina) hipster/boxertrosor - som jag VET inte kryper upp i baken efter halva dagen (kommer ju vara svårt att komma åt att justera ;) )


     


    Sen kommer jag nog att som många andra ha något lite sexigare och finare att byta om till på hotellet. Även om det kanske inte blir så mycket action efter en lång dag, kan det ju vara härligt att vakna upp i fräscha underkläder som man inte svettats i en hel dag. Kommer nog att investera i ett set med linne och trosor liknande det på bilden.


     


  • SkövdeSophie

    Bekvämt! Det måste vara bekvämt! Sen kan man byta om när man kommit hem, om man inte är för trött...

  • Anneli256
    gbg2012 skrev 2012-05-23 14:39:15 följande:
    bekvämt och snyggt! Hittade en superfin clavin klein axenbandlös bh som lyfte upp med lite vitt spets, sköna vita spetstrosor i samma märke och strumpenadshållare. Sedan fina genomskinliga strumpor med vit kant. Super nöjd! =)
    Visst är det så att bekvämt uteslute inte att det är snyggt och sexigt. Hittade tyvärr ingen bh som passade under klänningen..men eftersom jag har korsettliv så behövs det inte. Däremot har jag sexiga spetstrosor..som är bekväma och strumpebandshållare och tunna strumpor till det :)
  • squirlett

    Hade ett BH-party med PXC för några veckor sedan ihop med mina tärnor.
    Jag kommer inte ha BH under klänningen då det är korsettsnörning på den och ger det lyft som behövs.


    Men hittade en jättefin Bh och matchande trosa att hoppa i när vi kommer till hotellet. Bra kvalitet till bra pris. Är omöjligt för mig att hitta Bh ute i affärerna då jag drar 80G/H. Inte ens underklädesbutikerna har nått större utbud i de storlekarna.

  • Lebendig
    Pyttsan skrev 2012-05-23 17:05:26 följande:
    Jag har en klänning i chiffong, så jag kommer att ha en body eller underklänning, så att inga skarvar melln trosor-hud syns. Det syns inte när man tittar, men på bilderna kan det synas.  Annars är det bekvämt som gäller, bra stöd för bysten är jätteviktigt för mig och jag kommer att ha nån sorts strumpor, för annars klibbar benen när jag får varmt och då får jag skav mellan låren. Aj.Skäms Annars hatar jag också strumpbyxor, men under långklänning behövs det bara av den anledningen.

    Vi brukar vara nakna både när vi sover och har sex, men jag kanske ska fråga gubben om han har nån underklädesdröm som jag borde förverkliga. Drömmer
    Med anledning av att även jag har stora problem med skavsår mellan låren, har jag  införskaffat mig korta strumpbyxor som dessutom håller in lite. De slutar strax ovanför låren och man kan vika ner dem i midjan. De fungerar superbra och nu kan jag äntligen ha kjol utan att behöva ha heltäckande strumpbyxor eller tights! Så glad!
  • lmcl

    Snyggt och läckert som inte är bekvämt brukar leda till att man känner sig allt annat än snygg och läcker, precis som att bekväma funktionsunderkläder oftast är det som gör att man ser snygg och läcker ut...

  • Ekorren

    Jag tänker ha ett par bekväma bomullstrosor som inte skär in eller korvar sig, bh blir också något som är bekvämt och passar klänningen. Däremot funderar jag på att byta till något sexigare på kvällen, men under dagen vill jag ha det bekvämt!

  • Cicci90

    Jag vill ha något som är praktiskt. Känns det obekvämt hjälper det inte hur sexiga kläderna i sig är..
    Det ska vara skönt och det ska gärna se bra ut utanpå, dvs att det håller in eventuella bilringar.. ;)

  • MissBlueberries

    Jag kommer att ha sköna microfiber boxers under klänning, modellen jag alltid har, vet att de inte åker ner, etc, tunna strumpbyxor till det, och bh kommer vara insydd i klänningen!

    Senare kommer jag byta till ett Fantasie set ,googla på Fauve Bethany. Det är i elefenben och blått!

  • MissBlueberries
    Pyttsan skrev 2012-05-23 17:05:26 följande:
    Jag har en klänning i chiffong, så jag kommer att ha en body eller underklänning, så att inga skarvar melln trosor-hud syns. Det syns inte när man tittar, men på bilderna kan det synas.  Annars är det bekvämt som gäller, bra stöd för bysten är jätteviktigt för mig och jag kommer att ha nån sorts strumpor, för annars klibbar benen när jag får varmt och då får jag skav mellan låren. Aj.Skäms Annars hatar jag också strumpbyxor, men under långklänning behövs det bara av den anledningen.

    Vi brukar vara nakna både när vi sover och har sex, men jag kanske ska fråga gubben om han har nån underklädesdröm som jag borde förverkliga. Drömmer
    Usch, jag får också lätt skav på låren när det är varmt, hatar det! Demon
Svar på tråden Det lilla läckra under brudklänningen. Hur tänker du?