• Juli
    Äldre 12 May 11:20
    9287 visningar
    57 svar
    57
    9287

    Har du en bröllopsblogg?

    Jag vet att det redan finns trådar om bröllopsbloggar, men tyckte att det behövdes en uppdatering av alla bloggar :)

    Jag tycker det är roligt att läsa andras bloggar. Det behöver inte enbart handla om bröllop, det är även roligt att läsa om andras livstilar :)

    www.elliwoww.blogg.se

  • Svar på tråden Har du en bröllopsblogg?
  • Äldre 29 May 09:08
    #41

    Jag har en blogg- www.elsajennifer.se jag bloggar mer om livet än om mitt bröllop dock. Jag tror jag kommer blogga mer om bröllopet sista veckan innan och sedan efter bröllopet. Mycket av mitt pyssel och så vill jag inte att mina gäster ska se än, men efter bröllopet kommer jag lägga upp det mesta och berätta om hur vi tänkt och vår väg till altaret.


    Framtiden är den du själv skapar
  • xMaria­x
    Äldre 29 May 10:21
    #42

    Jag startade en ny bröllopsblogg igår, håller på och skriver första inlägget just nu. 24maj2014.bloggplatsen.se


  • Äldre 29 May 10:37
    #43

    Haha känns faktiskt som att skapa en blogg är det bästa sättet att sortera idéer på! Startade min innan men fyller den nu med bröllopsinpiration! 

    sansad.devote.se 

    Nu ska jag kolla bloggar! 

  • Äldre 29 May 10:46
    #44

    Haha känns faktiskt som att skapa en blogg är det bästa sättet att sortera idéer på! Startade min innan men fyller den nu med bröllopsinpiration! 

    sansad.devote.se 

    Nu ska jag kolla bloggar! 

  • Äldre 29 May 12:24
    #45
  • Äldre 29 May 12:45
    #46

    Lilo84, fantastiskt fin blogg!

  • Äldre 29 May 12:47
    #47

    Här är min blogg, den har precis haft nypremiär.

    http://weregettingmarried.bloggsida.se/

    vi har även en bröllopshemsida, men den får va hemlig tills inbjudningarna har kommit ut Solig 

  • NBFN
    Äldre 29 May 12:57
    #48

    Bloggar egentligen om livet i stort, men bröllopet har en egen kategori där inne Glad

    (ny blogg efter stora problem med den förra, så många bröllopsinlägg saknas. Flera års skrivande är borta, likaså tiden på sjukhuset, frieriet osv. men men, nya tag!)


  • Äldre 29 May 13:13
    #49
    Lislj skrev 2013-05-29 12:45:14 följande:
    Lilo84, fantastiskt fin blogg!
    Tack så mycket Skäms
    Ska bara bli lite bättre med uppdateringen!
  • fayefa­ye
    Äldre 29 May 14:10
    #50
  • sweetj­onna
    Äldre 28 Jun 12:07
    #51

    Jag har en liten bröllopsblogg för tankar och så. vartbrolloptvatusenfjorton.blogg.se/

  • sweetj­onna
    Äldre 28 Jun 12:17
    #52

    Lislj, är själv ute efter klänning åt det hållet.. romantiskt och spets..vill ha bara rygg också.. förstår inte hur jag ska kunna hitta en sådan. Tips?

  • Äldre 8 Jul 09:22
    #53

    Min blogg hittar ni här ;) 
    bridetobee.blogg.se 


  • Alexan­der32
    Äldre 23 Jul 14:09
    #54

    Kanske lite annorlunda bröllopsblogg.... inte så mycket igår kollade vi på servetter utan mer bara allmänna tips och inspiration. Tankar och idéer jag har som inte är till någon nytta hos mig men som kanske kan hjälpa någon annan. 

    http://brollopodesign.wordpress.com/ 

  • Äldre 10 Aug 17:53
    #55
    sweetjonna skrev 2013-06-28 12:17:43 följande:
    Lislj, är själv ute efter klänning åt det hållet.. romantiskt och spets..vill ha bara rygg också.. förstår inte hur jag ska kunna hitta en sådan. Tips?
    Långsamma jag! Ja, jag såg att vi har en hang på Anna Campbell båda två, helt otroliga klänningar!
    Jag har kollat runt lite på vart man kan köpa denna typ av klänningar, det finns en butik i Köpenhamn som heter Vintagebride som har  mycket liknande sånt vi vill ha samt att det finns en i Uppsala som jag ej kommer ihåg vad den heter nu.. Om jag hittar den länkar jag!
    Eftersom de klänningar jag har kollat upp nu kostar rätt mycket pengar har jag bestämt mig för att en sömmerska får sy min klänning efter vad jag vill ha. Jag visade upp lite material för henne och hon blev eld och lågor så jag tror att det kommer bli bra!
     
  • Äldre 29 Sep 15:58
    #56

    Nu, några månader efter att jag har gift mig, så har jag tydligen fortfarande rätt svårt att släppa allt så jag har löst det genom att börja bröllops-bloggaGlad 
    Jag jobbar fortfarande på designen, och ja, jag har en halv header, men jag hoppas att jag kan inspirera någon i alla fallGlad
    www.WonderfulWeddings.se 

  • Äldre 2 Oct 23:24
    #57

    Idag har jag tipsat om några bröllopsmässor som är nu i oktoberGlad

Svar på tråden Har du en bröllopsblogg?