• Juli

    Har du en bröllopsblogg?

    Jag vet att det redan finns trådar om bröllopsbloggar, men tyckte att det behövdes en uppdatering av alla bloggar :)

    Jag tycker det är roligt att läsa andras bloggar. Det behöver inte enbart handla om bröllop, det är även roligt att läsa om andras livstilar :)

    www.elliwoww.blogg.se

  • Svar på tråden Har du en bröllopsblogg?
  • Angelica och Engin
    Brudivinter2012 skrev 2013-01-15 03:03:05 följande:
    Jag ville ha en bröllopsblogg där jag skrev om all planering, pysslandet och letandet efter mer saker. Men det blev inte så. Planerade bröllopet på alldeles för kort tid och hann inte riktigt blogga. Nu är det över. Men här är ett blogginlägg med hela bröllopsberättelsen. 

    Titta gärna  :)

    meeeeh.blogg.se/2013/january/brollopsberattel... 
    jättefint bröllop Flört vart har du köpt "vimpeln" med datumet?
  • Blingbling

    Det perfekta bröllopet behöver inte kosta skjortan! Här tipsar vi om hur du på bästa möjliga sätt kan spara en slant på ditt bröllop men samtidigt inte snåla på kvaliteten!


    Vi kommer att lägga ut tips om hur du utformar och väljer inbjudningskorten, festprogrammen, placeringskorten, de finaste dekorationerna. Hur du väljer ut bästa möjliga diamant, brudklänning, näbbklänningar, tårtan, hittar ditt drömresemål inför bröllopsresan etc. Vi kommer att jämföra priser och helt enkel ge dig alla de tips vi önskade vi själva hade fått inför vår stora dag!


    Ett bröllop ska vara roligt att planera, likaså valet av ring, tårta, dekorationer mm så här delar vi som redan haft vårt bröllop med oss av våra allra bästa tips och råd! Lycka till på din stora dag!

    http://bröllopscoachen.hemsida24.se/
  • Festochfoto

    Livet är en fest och fester är vår passion. Vi anser att alla fester, stora som små ska vara minnesvärda och unika! Vi stöttar dig i planering, rådgivning samt fotografering inför kalas, mindre fester, diverse event, bröllop mm.


    Vi bloggar om alla livets festligheter. bröllop, babyshower, dop och andra personliga kalas. Vi tipsar om ideer, mode, planering och allt som hör fester till.


    Vårt mål att du ska känna dig välkommen till vår blogg som du vore till en kompis som finns där för att stötta och hjälpa dig i din festplanering.


    Välkommen


    http://festochfoto.wordpress.com/

Svar på tråden Har du en bröllopsblogg?