• Cosy

Så här ser du ut om tio år!

Just nu sitter jag och har lite små tråkigt så tånkte jag att vi kan skapa en liten forumlek. Det går ut på att du laddar upp den förtsa bilden som du ser när du googlar ditt namn och det är så du kommer se ut om tio år. Gärna med en liten kommentar om vad du tycker om ditt framtida jag.

Jag börjar

Jag är väldigt blek ut och jag är inget fan av sånna håruppsättningar men annars så tycker jag att det ser bra ut

Nu är det eran tur

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Svar på tråden Så här ser du ut om tio år!
  • Aniara4

Jamen så här vore det väl helt ok att se ut när jag är i den åldern! Jag har ju sagt att jag ska sluta ha långt hår när jag blir över 40...

Tråkigt att hon själv inte blev äldre.
  • Tobbelina

Hahaha, oh my god! Tur att jag hittat en man som vill gifta sig med mig. Han har ingen aning om vad som väntar om tio år ;)

.......................

Söker jag på hela mitt namn kommer flera bilder som jag själv fotat upp (jobbar som lokalreporter)
  • Cosy

Vad söt du blir Tobbelina

• kaffeälskaren

Hm... inte många rätt där inte. Namnet stämmer bra men att gå från en mörkbrunett dvärg till att bli en tokblond amazonbrud på tio år kallar jag otroligt

Tyckte detta var en rolig grejj som lättar upp plugg-ångesten lite granna

• Cosy

Ja så kände jag med förra veckan. man blir lite gladare. Fast än så länge är det bara jag som blir en tecknad figur om tio år

• kaffeälskaren

Hade jag blivit en tecknad lilla My, så hade jag tagit det som en komplimang. Hon är ju söt Sedan så finns det vissa likheter mellan henne och mig..

• Rosi

När jag bara sökte påmitt förnamn blev det denna..

Hjälp.... Kommer skärmma ihjäl folk..

• ClaraH

Sökte på både för och efternamn, hon är visst läkare. Det är inte troligt att jag själv är om 10 år. Känner mig yngre också.
  • Cosy

Rosi det ser ut osm du tittar intensivt på något undrar vad det är^^

• Rosi
    Cosy skrev 2012-01-11 22:51:35 följande:
    Rosi det ser ut osm du tittar intensivt på något undrar vad det är^^

Ja Det undrara jag med.. Att ålden kommer ikapp mig så fort hoppas jag inte på.. =P
Svar på tråden Så här ser du ut om tio år!