• Tinzi

    Vit BH utan axelband i stl. 85 D ?

    Vet någon vart man hittar det? har letat på så många ställen nu :( finns bara till C...

  • Svar på tråden Vit BH utan axelband i stl. 85 D ?
  • raring

    Nu har jag också köpt en wonderbra ultimate strapless och WOW vilken skillnad. Den kan verkligen inte jämföras med någonting annat, den spelar i en egen liga! Suuuuupernöjd!

  • Lommila1

    Ni som köpt er wonderbra, har ni shoppat i fysik butik eller på nätet?
    Jag är lite osäker på min storlek och den är ju inte billig så man vill ju få rätt storelk direkt.
    Vilak "stora" kedjor säljer dem?

  • Silketuss
    Lommila1 skrev 2011-12-27 22:11:18 följande:
    Ni som köpt er wonderbra, har ni shoppat i fysik butik eller på nätet?
    Jag är lite osäker på min storlek och den är ju inte billig så man vill ju få rätt storelk direkt.
    Vilak "stora" kedjor säljer dem?
    Jag skickade efter min från ebay. De är mycket billigare där än om man köper i butik i Sverige, så priset är verkligen bra i jämförelse. Men wonderbra funkar inte alls på mig! Absolut inget lyft, utan det "skvalpar runt" på ett väldigt trist sätt. Dessutom sitter den inte skönt, efter en stund gör det ruskigt ont vid revbenen! Så jag rekommenderar att man åtminstone provar den först, i en fysisk butik, innan man köper en via nätet. Vi är så pass olika byggda, så trots att man köper rätt storlek, är det inte alls säkert att en bh sitter som den "borde". Jag beställde direkt, utan att ha testat den först, och det var helt klart ett misstag. Jag hade ju sett att jag inte skulle få det efterlängtade och omtalade lyftet då, tex. 
  • Lommila1
    Silketuss skrev 2011-12-27 22:21:30 följande:
    Jag skickade efter min från ebay. De är mycket billigare där än om man köper i butik i Sverige, så priset är verkligen bra i jämförelse. Men wonderbra funkar inte alls på mig! Absolut inget lyft, utan det "skvalpar runt" på ett väldigt trist sätt. Dessutom sitter den inte skönt, efter en stund gör det ruskigt ont vid revbenen! Så jag rekommenderar att man åtminstone provar den först, i en fysisk butik, innan man köper en via nätet. Vi är så pass olika byggda, så trots att man köper rätt storlek, är det inte alls säkert att en bh sitter som den "borde". Jag beställde direkt, utan att ha testat den först, och det var helt klart ett misstag. Jag hade ju sett att jag inte skulle få det efterlängtade och omtalade lyftet då, tex. 
    ja de va ju faktist halva priset på ebay. Tack för tipset!
  • daniiel
    Tinzi skrev 2011-12-27 23:28:01 följande:
    Har nu hittat en super bra BH på Bonprix! :)
    Får man fråga vilken? :)
  • Tinzi
    daniiel skrev 2011-12-27 23:42:27 följande:
    Den såg fin ut och bra pris :)
    ja, satt super på mig iaf :)
  • Berlan

    Jag har också köpt en Wonderbra Ulitmate Strapless och den är helt fantastisk! Jag köpte den i en fysisk butik och den kostade lika mycket som den gör på www.nelly.com, alltså 550 SEK. Jag hade min vanliga BH-storlek även på denna. 

Svar på tråden Vit BH utan axelband i stl. 85 D ?