• Tinzi

    Vit BH utan axelband i stl. 85 D ?

    Vet någon vart man hittar det? har letat på så många ställen nu :( finns bara till C...

  • Svar på tråden Vit BH utan axelband i stl. 85 D ?
  • Tinzi
    MissySophie skrev 2011-11-13 20:23:02 följande:
    På HM finns det vita helt släta BH:ar med avtagbara axelband, jag har i båda svart och vit, älsklings bh i min smak
    oki, men har inte hittat i min stl dock :( kanske har varit slut isf....
  • Tinzi
    U hjärta M skrev 2011-11-13 20:49:49 följande:

    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/und...


     


    denna hade jag i 85D på mitt bröllop, klockren och du behöver inte vara minsta orolig att det halkar ner.


    Supersnygg! Tack!
    FelizLane skrev 2011-11-13 20:50:08 följande:
    Vet att det finns i hedemora i dalarna på sköntunder :P 
    Ah, liiite långt, tack ändå :)
    pärlan01 skrev 2011-11-13 20:33:44 följande:
    På lindex har dom vita BH med avtagbara axelband i den storleken
    Oki, jag får gå dit igen & kolla, och fråga om de är slut annars! Tack! :)
  • Tinzi
    AndroSid skrev 2011-11-14 12:12:22 följande:
    Tinzi, du bor i Borås va?
    Miss Mary har utförsäljning varje höst/vår från sitt lager i Borås. Det är löjligt billigt och bra kvalité på grejerna, samt kunnig och trevlig personal. Nu senast köpte jag varor till ett värde över 2000:- för ynka 196 kronor.
    OJJ! När får man reda på när de har det då? Vart ligger det?
    Jane skrev 2011-11-14 14:55:35 följande:
    H&M är det svårt att hitta rätt storlekar ibland. Men Lindex och Kappahl har alltid!!!
    oki, tack :)
  • Tinzi
    AndroSid skrev 2011-11-14 19:11:33 följande:
    Det ligger i Sjöbo (Björkhemsgatan 20) och är i vanliga fall inte en fysisk butik, utan det är restprodukter och dylikt som de säljer för mellan 29:- och 79:-. Jag var nästan sur när jag åkte därifrån för att jag tyckte att det var väl billigt och var övertygad om att det måste vara något båg någonstans, men trots idog användning håller grejerna fortfarande.

    www.missmary.se är hemsideadressen, om du gillar deras sida på facebook (Miss Mary of Sweden) så kommer det upp där när utförsäljningarna är. Jag tror att den i vår kommer att vara någon gång mars/april, så har det varit förr i alla fall.
    oki, tusen tack:)
  • Tinzi
    daniiel skrev 2011-12-27 23:42:27 följande:
    Den såg fin ut och bra pris :)
    ja, satt super på mig iaf :)
Svar på tråden Vit BH utan axelband i stl. 85 D ?