• Anonym (nyfiken)

Nu som har gift er - hade ni sex på bröllopsnatten?

En liten fråga som kanske är känslig.

Man vill ju att det ska vara romantiskt, men egentligen kanske man mest är trött efter en lång dag.

Hur var det för er, svara anonymt om du vill, gjorde ni det eller inte?

• Svar på tråden Nu som har gift er - hade ni sex på bröllopsnatten?
  • Emblas Mamma

Nja.. Lite halvt, men jag mådde ganska illa, var småhungrig och lite sådär, så jag tog ett bad istället och han en dusch. Sen sov vi underbart bra i varandras armar, vaknade, åt en härlig frukost och SEN var det helt plötsligt mycket bättre och mysigare :)

• Lissie84

Härligt att det är så många som har sex på bröllopsnatten, har hört så många gånger att "det kommer ni aldrig orka". Ser fram emot en natt med dundersex!

• sofi 88

Haha, jag räknar inte med det men jag vet att m2b tror stenhårt på en rejäl omgång efteråt, framförallt om det blir stayups under klänningen...
    Vi får väl se nästa sommar vem som får rätt Skrattande

• Anonym

Haha självklart. flera ggr t.o.m. Vi kom till hotellet nästa kl05 på morgonen!

• Anonym

Jag kan redan nu, ett år innan bröllopet, att det inte kommer att hända. När vi tog studenten så försökte vi. Och det gick väl inte sådär jättebra, jag somnade lite halvt (sådär att man inte är medveten om det, men man kommer inte ihåg vad som har hänt när man vaknar heller) och vaknar av att han kysser mig på halsen. Varpå jag ropar "ta bort spindeln!" Blicken jag fick var nog det roligaste jag har varit med om. Han sa "somnade du? Är jag SÅ dålig?" jag svarade, generad som jag var, att jag inte alls sov. Vi gav upp där och sov istället.

Efter det har vi bestämt att sex mitt i natten efter fester och sådär är ett big no no - då är det bättre att vänta tills dagen efter för det funkar ändå inte för oss..

• Yarrow

Vi kom till hotellet sent sent på natten, dödströtta. Tog en dusch, kröp ner under täcket och somnade i varandras armar. Det dög gott och väl.

Nu firar vi vår första bröllopsdag om några veckor, bokar samma hotellrum och tar igen det :)

• Anonym (trött)

Min man somnade ifrån medan jag tog ur hårnålarna och duschade, och det gick inte att väcka honom, haha, kanske lika bra det, han blev rätt berusad på slutet så det hade nog inte blivit så bra sex iallafall.

Eftersom vi har två småttingar som var med oss på rummet så fick vi bara sova tre timmar dessutom...

Mina fina underkläder ligger oanvända och vi tar bröllopsnatten "på riktigt" nu när vi åker på bröllopsresa  

• Anonym (trött)
    Anonym (Fru G) skrev 2011-08-12 09:15:36 följande:
    Ja det hadde vi, og superbra sex også:) og som en fantastisk bonus så ble jeg også gravid den natten
    Grattis Jag hade dessutom mens på min bröllopsnatt, hehe, hoppas bli gravid på bröllopsresan istället
  • TheD

Tanken var väl att nu på bröllopsresa göra en leverans för bebis men eftersom jag inte har fast jobb så.... :( det är så svårt det här. Jag vet att jag vill studera, vilket man kan göra när man har barn så klart men frågan är om jag kommer vilja det då. Men fast jobb vore toppen..suck

• Diamanten90

Jo, men vi var dödströtta dagen efteråt:p Försökte bli gravid då så:) Men jag hade tydligen blivit det redan några dagar innan;)

junimamma.blogspot.com 20 år, fru, mamma & gravid
  • RogerJenny

Självklart hade vi det :) har ju gift mig med den underbaraste, mest omtänksamma, sexigaste man i hela universum och det fanns inget som kunde hindra oss från att njuta av varandra vår första natt som man och hustru fast vi hade hela huset fullt av folk :)

• queenelin
    sofi 88 skrev 2011-08-12 23:09:18 följande:

Haha, jag räknar inte med det men jag vet att m2b tror stenhårt på en rejäl omgång efteråt, framförallt om det blir stayups under klänningen...
    Vi får väl se nästa sommar vem som får rätt Skrattande

Ha, ha! Vilken härlig beskrivning! Tror stenhårt på en rejäl omgång! Så romatiskt... Tungan ute Hoppas hans önskning slår in!
  • Emelie 87
    Diamanten90 skrev 2011-08-16 16:15:39 följande:
    Jo, men vi var dödströtta dagen efteråt:p Försökte bli gravid då så:) Men jag hade tydligen blivit det redan några dagar innan;)
    junimamma.blogspot.com 20 år, fru, mamma & gravid
    Vilken härlig överraskning.. grattis! :)
    En man, två barn, oändligt med kärlek
  • sofi 88
    queenelin skrev 2011-08-16 16:57:28 följande:
    Ha, ha! Vilken härlig beskrivning! Tror stenhårt på en rejäl omgång! Så romatiskt... Tungan ute Hoppas hans önskning slår in!
    Haha, jag å m2b är ju väldigt romantiska... Skrattande
Svar på tråden Nu som har gift er - hade ni sex på bröllopsnatten?